• Joyzi123

Vill någon gissa kön på mitt ultraljud?

Gjorde ultraljud idag och är nyfiken på kön!! Någon/några av er som är duktiga på att se?

• Svar på tråden Vill någon gissa kön på mitt ultraljud?
  • AMCG

Flicka eftersom nuben och ryggraden är parallella. Fast den kan resa sig beroende på vilken vecka du är i. Det är ingen exakt vetenskap (ganska oprecis vad jag läst).

Grattis till graviditeten!

• Trixxie

Hej, det är en flick-nub. Sen om det är en flicka eller pojke kan vi inte svara på då vi inte vet vilken vecka och dag ultraljudet är taget i :)

• Joyzi123
    AMCG skrev 2021-05-15 20:56:39 följande:

Flicka eftersom nuben och ryggraden är parallella. Fast den kan resa sig beroende på vilken vecka du är i. Det är ingen exakt vetenskap (ganska oprecis vad jag läst).

Grattis till graviditeten!

heej, tack för svar!!! jag är "bara" i vecka 12+5. Jag har hela tiden känt på mig att det är en pojke då kanske jag har haft fel, hehe.. jag är glad vilket kön det än blir men jag är såååå nyfiken!!
  • Joyzi123
    Trixxie skrev 2021-05-15 21:01:45 följande:

Hej, det är en flick-nub. Sen om det är en flicka eller pojke kan vi inte svara på då vi inte vet vilken vecka och dag ultraljudet är taget i :)

Hej! Jag förstår! Jag är i vecka 12+5.. tror du det är för tidigt att säga? :)
  • AMCG
    Joyzi123 skrev 2021-05-15 21:05:16 följande:

heej, tack för svar!!! jag är "bara" i vecka 12+5. Jag har hela tiden känt på mig att det är en pojke då kanske jag har haft fel, hehe.. jag är glad vilket kön det än blir men jag är såååå nyfiken!!

Då kan nuben fortfarande resa sig om jag inte minns fel. Väldigt osäker teori det här med nub. Det kan mycket väl resultera ingen pojke.
  • Joyzi123
    AMCG skrev 2021-05-15 21:52:14 följande:

Då kan nuben fortfarande resa sig om jag inte minns fel. Väldigt osäker teori det här med nub. Det kan mycket väl resultera ingen pojke.

Okej! Ska bli spännande och se :D
Svar på tråden Vill någon gissa kön på mitt ultraljud?