Vill någon gissa kön på mitt ultraljud?
Gjorde ultraljud idag och är nyfiken på kön!! Någon/några av er som är duktiga på att se?
Gjorde ultraljud idag och är nyfiken på kön!! Någon/några av er som är duktiga på att se?
Flicka eftersom nuben och ryggraden är parallella. Fast den kan resa sig beroende på vilken vecka du är i. Det är ingen exakt vetenskap (ganska oprecis vad jag läst).
Grattis till graviditeten!
Hej, det är en flick-nub. Sen om det är en flicka eller pojke kan vi inte svara på då vi inte vet vilken vecka och dag ultraljudet är taget i :)
Flicka eftersom nuben och ryggraden är parallella. Fast den kan resa sig beroende på vilken vecka du är i. Det är ingen exakt vetenskap (ganska oprecis vad jag läst).
Grattis till graviditeten!
Hej, det är en flick-nub. Sen om det är en flicka eller pojke kan vi inte svara på då vi inte vet vilken vecka och dag ultraljudet är taget i :)
heej, tack för svar!!! jag är "bara" i vecka 12+5. Jag har hela tiden känt på mig att det är en pojke då kanske jag har haft fel, hehe.. jag är glad vilket kön det än blir men jag är såååå nyfiken!!
Då kan nuben fortfarande resa sig om jag inte minns fel. Väldigt osäker teori det här med nub. Det kan mycket väl resultera ingen pojke.