• Ahmad456

Tänder på äldre kvinnor!

Någon mer som tänder på äldre damer än jag? Eller någon äldre dam som tänder på yngre killar? Någon mer som känner som jag känner? Hur ska jag göra?

• Svar på tråden Tänder på äldre kvinnor!
  • Anonym (Bertram)

Hur gammal är du?
    Hur gamla kvinnor är du intresserad av? ("Äldre" brukar betyda över 60)

• Ahmad456

Hur gammal är du?

[/quote]

Jag du har rätt, 60+ är det som räknas som äldre, men jag skrev fel då jag menade mogna damer, så 40-65 kanske skulle passa bra! :)

• Anonym (??)
    Ahmad456 skrev 2021-02-10 13:14:29 följande:

Någon mer som tänder på äldre damer än jag? Eller någon äldre dam som tänder på yngre killar? Någon mer som känner som jag känner? Hur ska jag göra?

vadå vad ska du göra? 
  • Ahmad456
    Anonym (??) skrev 2021-02-10 13:44:43 följande:

vadå vad ska du göra? 

Hur kan man få tag på det menar jag, hur kan man få det man tänker på! Jag vill träffa någon mogen kvinna så jag vill ha tips hur man kan göra för att hitta den kvinnan! :)
  • Ahmad456
    Anonym (Bertram) skrev 2021-02-10 13:20:41 följande:

Hur gammal är du?

Jag menar snarare ?mogna? alltså 37+ hade passat bra, upp till 70 haha
    Riktigt kåt på mogna!
  • Anonym (Enligt min erfarenhet)

Enligt min erfarenhet i "ämnet" så har äldre damer som gillar yngre män en rätt specifik smak. De gillar väldigt unga män, så är du 30 är du alldeles för gammal. Redan 25 kan vara för gammal, helst skall du vara 18-22, kan funka upp till 25. Du behöver vara muskulös, men smal och muskulös, inte "grov" 

Min taktik var att slätraka ansiktet (skägg går bort) och ha väldigt tight-tshirt. På krog/nattklubb tittar du efter äldre damer. (Tänk nu för Guds skull inte 35 som "äldre" utan snarare 50+) Du känner igen dem på:

* Kraftig övervikt
    * Stark parfymdoft mixad med alkohol och tobakslukt
    * Kattdjurs (tiger, gepard)- eller zebramönstrade (behöver inte vara svart/vitt kan även vara rosa/vitt) kläder och/eller accessoarer
    * Rökning

• Anonym (Lillie)

Vilket ålderspann har du tänkt dig? 20-30 år äldre eller mer?
    Jag tror det finns alla typer av äldre som gillar yngre, och inte bara äldre som gillar tonårskillar( känns bara creepy). 

Tänk t.ex kvinnor som Camilla Läckberg. Yngre man men inte en tonåring. Om jag skulle satsa på en yngre så skulle det få vara max 15 års skillnad tex.

Har dessvärre ingen erfarenhet av var man kan dejta sådana, men det pratas ju om här på vissa sexämnen om kvinnor som ligger med massa yngre män. Kanske prova någon dejtingsida och skriv ut vilket ålderspann du är intresserad av. ?Man söker äldre kvinna?.

• Anonym (Knas)
    Anonym (Enligt min erfarenhet) skrev 2025-02-22 08:08:42 följande:

Enligt min erfarenhet i "ämnet" så har äldre damer som gillar yngre män en rätt specifik smak. De gillar väldigt unga män, så är du 30 är du alldeles för gammal. Redan 25 kan vara för gammal, helst skall du vara 18-22, kan funka upp till 25. Du behöver vara muskulös, men smal och muskulös, inte "grov" 

Min taktik var att slätraka ansiktet (skägg går bort) och ha väldigt tight-tshirt. På krog/nattklubb tittar du efter äldre damer. (Tänk nu för Guds skull inte 35 som "äldre" utan snarare 50+) Du känner igen dem på:

* Kraftig övervikt
    * Stark parfymdoft mixad med alkohol och tobakslukt
    * Kattdjurs (tiger, gepard)- eller zebramönstrade (behöver inte vara svart/vitt kan även vara rosa/vitt) kläder och/eller accessoarer
    * Rökning

Hahaha så tokigt! Vilken fördom du, att vi som gillar yngre är på det viset. Själv är jag långt ifrån det du beskriver. Är inte överviktig, styrketränar och har fin kropp. Dricker inte. Röker inte. Skulle aldrig bära leopard mönster. Gillar inte babyfejs. Skäggstubb är mums. Inga smala killar. Vältränade tänk hockeykille. Lång, men inte över 190. Gärna runt 30 år. Är själv 55. Och ja, jag har haft en del yngre kks. Och har. 
    Till TS, bor du i Stockholm så gå till klubbar där publiken är blandad. Behöver inte vara Golden hits haha. Tinder är bra. Där finns de som vill finnas för umgänge. Var tydlig med vad du söker.
    Anonym (Knas) skrev 2025-02-22 09:28:27 följande:
    Hahaha så tokigt! Vilken fördom du, att vi som gillar yngre är på det viset. Själv är jag långt ifrån det du beskriver. Är inte överviktig, styrketränar och har fin kropp. Dricker inte. Röker inte. Skulle aldrig bära leopard mönster. Gillar inte babyfejs. Skäggstubb är mums. Inga smala killar. Vältränade tänk hockeykille. Lång, men inte över 190. Gärna runt 30 år. Är själv 55. Och ja, jag har haft en del yngre kks. Och har. 
    Till TS, bor du i Stockholm så gå till klubbar där publiken är blandad. Behöver inte vara Golden hits haha. Tinder är bra. Där finns de som vill finnas för umgänge. Var tydlig med vad du söker.
    Jag är gammal nu men jag lärde mig det här när jag var i övre tonåren. Jämnåriga tjejer ville ha lite äldre killar, tjejer mellan 20-30 var inte ett dugg intresserade av tonårskillar, inte 30-40 heller. Så vad skall man då göra?

Det är en högst personlig erfarenhet där jag såg väldigt tydliga mönster, bokstavligt talat mönster med kattdjursmönster, hög ålder och kraftig övervikt.

De gillar inte skäggstubb utan de vill slicka en på kinden och säga "helt slät". 18-22 skrev jag för att vara politiskt korrekt. I själva verket är det 16-22.
  • burleskburkläsk
    Anonym (Enligt min erfarenhet) skrev 2025-02-22 10:07:48 följande:
    De vill slicka en på kinden och säga "helt slät".
    Hahahahaha fan det dummaste jag läst nånsin! 😆
    burleskburkläsk skrev 2025-02-22 15:27:21 följande:
    Raspig tunga med en smak av askkopp, chilinötter och öl.
  • burleskburkläsk
    Anonym (Enligt min erfarenhet) skrev 2025-02-24 15:36:03 följande:
    Raspig tunga med en smak av askkopp, chilinötter och öl.
    Mums! 🤪
  • Anonym (norrmannen)
    burleskburkläsk skrev 2025-02-22 15:27:21 följande:
    Håller  med, hör 80-talet till. Kvarrrterskrogens gamla rökande alkiskärringar med leopardkjol håller på att dö ut.
    Dagens mogna, eleganta kvalitekvinnor är helt nåt annat.
  • Miss Sunny
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-02-24 16:00:54 följande:
    Håller  med, hör 80-talet till. Kvarrrterskrogens gamla rökande alkiskärringar med leopardkjol håller på att dö ut.
    Jag tackar så ödmjukt    Kyss
  • burleskburkläsk
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-02-24 16:00:54 följande:
    Verkligen...som två olika raser 😄
  • Anonym (Pi)
    Tänder på äldre kvinnor!

75 % av mogna kvinnor går bort men en välbevarad mogen kvinna har en enorm sexappeal. Ju äldre en kvinna är desto sexigare om hon tagit hand om sig. En mogen kvinnas famn är det bästa i livet.
  • Anonym (Lillie)
    Tänder på äldre kvinnor!

Jag tror inte fenomenet alls är särskilt ovanligt. Jag har t.o.m. sett klotter där det står i love milf/gilfs. Det finns en hel genre inom sex vilket troligen hjälper till att normalisera det. 

Därför känn inte att det är något onormalt. Det verkar höra till nuförtiden att en yngre män ska få uppleva en äldre kvinna. 

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Lillie) skrev 2025-02-27 11:21:32 följande:

Jag tror inte fenomenet alls är särskilt ovanligt. Jag har t.o.m. sett klotter där det står i love milf/gilfs. Det finns en hel genre inom sex vilket troligen hjälper till att normalisera det. 

Därför känn inte att det är något onormalt. Det verkar höra till nuförtiden att en yngre män ska få uppleva en äldre kvinna. 

Lyckligvis fick jag uppleva detta som 24-åring.  Det är en helt speciell seksuell kemi mellan utsvulten, het mogen kvinna och kåt ung man.  Det tror jag alla som har den erfarenheten kan intyga på, både kvinnor och män.
  • Anonym (Pi)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-02-27 12:02:44 följande:
    Lyckligvis fick jag uppleva detta som 24-åring.  Det är en helt speciell seksuell kemi mellan utsvulten, het mogen kvinna och kåt ung man.  Det tror jag alla som har den erfarenheten kan intyga på, både kvinnor och män.
    Jag håller helt med dig. 65-75 är de bästa kvinnorna om dom är välbevarade. Fy satan vad underbart det är med en kvinna i din ålder som är blond, kurvig, stora bröst, lagom vältränad, luktar ljuvligt och är kultiverad. Går du på krogen 30 gånger (väldigt högt räknat kanske) på ett år och är ca 30-50 år, ser ganska bra ut, är social och kan känna in är chansen att du får knulla en sådan kvinna åtminstone en gång ganska stor.
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Pi) skrev 2025-02-27 12:11:19 följande:
    Jag håller helt med dig. 65-75 är de bästa kvinnorna om dom är välbevarade. Fy satan vad underbart det är med en kvinna i din ålder som är blond, kurvig, stora bröst, lagom vältränad, luktar ljuvligt och är kultiverad. Går du på krogen 30 gånger (väldigt högt räknat kanske) på ett år och är ca 30-50 år, ser ganska bra ut, är social och kan känna in är chansen att du får knulla en sådan kvinna åtminstone en gång ganska stor.
    Håller 100 % med.  Och många utav dom ser inte ut som sin ålder heller.  Dom har en sensuell och erotisk utstråling utav en annan värld.  
Svar på tråden Tänder på äldre kvinnor!