• Anonym (Jupiter)

En kort och enkel fråga till kvinnor

Fråga till er kvinnor, vilket passar dig bäst av omröstningsalternativen vad gäller vart någonstans ni föredrar att killen sprutar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En kort och enkel fråga till kvinnor
  • Anonym (Ann)

Jag vill att han sprutar i mig. Absolut inte i ansiktet eller på min mage.

• Anonym (K)

Du har missat alternativ. Jag tänder inte på sprut och sperma överhuvudtaget, jag gillar dock att få min partner att njuta, men av rent praktiska skäl så tar jag det i munnen och sväljer när det behövs.

• Anonym (Theådåra)

Min får spruta i min mun å ansiktet

• Anonym (komma)

helst på bröst eller mage ifall det passar

• Anonym (Blääääääääääääää)

Jag vill inte ha sperma någonstans, fy f*n vad äckligt....

• Anonym (eee)
    Anonym (K) skrev 2021-02-03 14:47:41 följande:

Du har missat alternativ. Jag tänder inte på sprut och sperma överhuvudtaget, jag gillar dock att få min partner att njuta, men av rent praktiska skäl så tar jag det i munnen och sväljer när det behövs.

Lite så här också.
    Jag ser absolut inget upphetsande i själva sprutandet. Det är mest kladdigt och onödigt (för min upplevelse).

Vill att han sprutar i mig så det inte blir så mycket kladd i sängen. Det alternativet hade TS inte ens tänkt på eftersom omröstningen verkar ta sin utgångspunkt i nåt slags porrperspektiv på sprut. 
  • Anonym (Undrar)

Hittills är det stor majoritet som inte vill ha i munnen. Betyder det att det är många kvinnor som tar sperman trots att de egentligen inte gillar det? Det är antagligen rätt många kvinnor som suger "till slut" och också sväljer.

• Anonym (Musen)

Min kille får bara spruta i min mus 

• Anonym (Kimchi)

Det är gränsfall till förnedring att vänta på att han ska spruta i ansiktet eller in över utsträckt tunga. Gärna på knä framför också.

Jag suger gärna och tar det i munnen. Händer rätt ofta att jag sväljer. Eller så låter jag det glida ut. Men det då jag som väljer att suga. Väljer var satsen läggs.

Annars tar jag den gärna högt upp i muttan.

• Anonym (!)

Sprutet ska vara i fittan!

• Anonym (Smyggillar sprut i munnen)

Jag gillar att få honom att spruta i munnen. Fast jag säger att jag hatar det och kritiserar honom när han gör det. Jag vet att det inte är snällt men det är roligt när jag ser och känner att han skall komma snart och han skruvar sig knackar mig på axeln och säger jag kommer snart jag kommer snart med panik typ... Så kommer han och jag spottar och kan säga fan jag har ju sagt att du inte får komma i munnen och låtsas vara arg och så skäms han.

Det är skitroligt. Ok inte snällt men roligt.

• Anonym (E)
    Anonym (Smyggillar sprut i munnen) skrev 2021-02-04 22:25:37 följande:

Jag gillar att få honom att spruta i munnen. Fast jag säger att jag hatar det och kritiserar honom när han gör det. Jag vet att det inte är snällt men det är roligt när jag ser och känner att han skall komma snart och han skruvar sig knackar mig på axeln och säger jag kommer snart jag kommer snart med panik typ... Så kommer han och jag spottar och kan säga fan jag har ju sagt att du inte får komma i munnen och låtsas vara arg och så skäms han.

Ja, komik på hög nivå...
  • Anonym (Sperma nödvändigt ont)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-02-04 09:36:39 följande:

Hittills är det stor majoritet som inte vill ha i munnen. Betyder det att det är många kvinnor som tar sperman trots att de egentligen inte gillar det? Det är antagligen rätt många kvinnor som suger "till slut" och också sväljer.

Ja, suger av och sväljer. För hans njutning. Helst hade jag ju runkat eller sugit av honom utan kladd och sperma....vill man inte ha barn fyller sperman ingen funktion. Full njutning utan sperma hade varit trevligare.... så självklart tillfredställer jag honom för bådas njutning men svarade altr 4.
  • Anonym (Va)

Du gillar att förnedra din man med andra ord. Hoppas han gillar att bli förnedrad också då?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Sperma nödvändigt ont) skrev 2021-02-05 06:23:41 följande:
    Ja, suger av och sväljer. För hans njutning. Helst hade jag ju runkat eller sugit av honom utan kladd och sperma....vill man inte ha barn fyller sperman ingen funktion. Full njutning utan sperma hade varit trevligare.... så självklart tillfredställer jag honom för bådas njutning men svarade altr 4.
    Jätteskönt för honom, men synd att du ska behöva göra sånt som du inte egentligen tycker om.
  • Anonym (Testa)

Ge han som "present" någon gång möjligheten att.få komma i din mun utan ångest. Sen blir han nog lycklig att du snart har en nybyggd altan skapad av ren glädje ;)
Svar på tråden En kort och enkel fråga till kvinnor