Vilket är ditt favoritgodis?
Om du måste välja en...
Om du måste välja en...
Chips olika varianter, ostbågar, olika choklad med nötter eller saltlakrits, sötlakrits, saltlakrits mm. mm.
Chips och ostbågar är inte godis.
Men vad väljer du om du får välja EN av choklad, salt- eller sötlakrits?
Saltlakrits tror jag nog då. Men det finns god choklad med sötlakrits också, så det är tufft val!? Marabou choklad med saltlakrits, sen finns det en jag inte kommer ihåg namnet på med sötlakrits! Allt beror på stunden, vad man är sugen på då!
Inte sura, men syrliga karameller. Köpes i marknadsstånd för att det ska vara på riktigt. På andra plats kommer vit choklad.
Inte sura, men syrliga karameller. Köpes i marknadsstånd för att det ska vara på riktigt. På andra plats kommer vit choklad.
Sä typ vaniljchoklad?
Nej, vanilj i det mesta fabriksgjort är ju rävgift Smakar bara halsbränna
Söt lakrits FTW!
Saltlakrits, tätt följt av mörk choklad.
Det smakar inte vanligsmak, i mitt tycke alltså. Jag tror att min kärlek till vit choklad kommer ifrån att jag älskade kinderägg som liten. Sedan blev jag allergisk och fick såklart vara utan. När jag som vuxen hittade bra mjölkfri vit choklad var jag salig
Men vem älskade inte de där underbara Kinderäggen!? Jag var mest fascinerad av leksakerna, haha! Detsamma vad gäller kakor och flingor/puffar. Åt aldrig kakorna eller flingor/puffarna, utan köpte det enbart för leksaken!
Fast kinderäggen gillade jag. Skulle önska sockerfria kinderägg, men det verkar inte finnas?
Finns ju mycket smaskigt MEN måste man välja ett godis så är nog choklad min #1, det vill jag absolut inte leva utan. Och även om både vit och mörk choklad kan va god är det ju mjölkchoklad som vinner i längden.
Chips och ostbågar är inte godis.