• anonymonymous

Svagt plus strax före testdag

Hej! 

Jag undrar om någon har fått ett svagt plus på rd 12 med ett tredagars eller rd 10 med en blastocyst och att allt sedan gått bra? :)

• Svar på tråden Svagt plus strax före testdag
  • Aryzza

Jag fick plus RD 9 med en blastocyst :) lilltjejen är snart fem månader nu. Lycka till!

• anonymonymous
    Aryzza skrev 2020-10-05 08:38:53 följande:

Jag fick plus RD 9 med en blastocyst :) lilltjejen är snart fem månader nu. Lycka till!

Tack för svar! Hur starkt/svagt var linjen på RD 9 och hur utvecklade det sig de närmsta dagarna? 
  • Aryzza
    anonymonymous skrev 2020-10-05 16:31:47 följande:

Tack för svar! Hur starkt/svagt var linjen på RD 9 och hur utvecklade det sig de närmsta dagarna? 

Det var typ ljusrosa.. syntes på lite avstånd. Behövde inte ha det i ansiktet för att se liksom. Testade igen tre dagar senare och då var det ett riktigt streck.dock ej lika Starkt som kontrollstreck. Testade inte mer efter det:)
  • anonymonymous
    Aryzza skrev 2020-10-06 15:14:18 följande:
    Det var typ ljusrosa.. syntes på lite avstånd. Behövde inte ha det i ansiktet för att se liksom. Testade igen tre dagar senare och då var det ett riktigt streck.dock ej lika Starkt som kontrollstreck. Testade inte mer efter det:)
    Tack snälla! Ger mig hopp :) Mina streck har blivit starkare senaste två dagarna. Dock fortfande 1-2 veckor på Clearblue digital så lite nojig över det. Men ökande styrka på strecken är ju alltid positivt iaf! 
Svar på tråden Svagt plus strax före testdag