• Lola92

BIM Oktober 2020

Hej! Tänkte att jag startar en tråd för oss med bim oktober 2020.

Jag och sambon har bestämt oss för ett 4e barn, har 3 döttrar på 5 år, 4 år och 2 år.

Det känns väldigt nervöst men vi är samtidigt så förväntansfulla! Någon mer som planerar barn nummer 4 eller kanske redan har 4 barn?

Jag slutade med p-piller i torsdags och idag kom mensen igång.

• Svar på tråden BIM Oktober 2020
  • SMEL

Jag använder flo.

Idag så har känslan av att jag kanske får mensen...

:(

• Labella9

Jag har använt appen p tracker. Blivit gravid två gånger av att endast följa appens uträkning av äl.

• Labella9
    Melissi skrev 2020-10-26 19:58:47 följande:

Nu vågar jag tro på det lite mer.

Grattis!!!
  • Maramba

Cykeldag 31, Bim+1, ÄL+12 och negativt test.

Visst borde det vara kört?

Blir irriterad på mig själv för att jag får upp ett hopp bara för att mensen inte dykt upp än.

Har svårt att tänka mig att det inte skulle synas ens ett svagt streck vid det här laget om det varit något.

• kicko23
    Melissi skrev 2020-10-26 19:58:47 följande:

Nu vågar jag tro på det lite mer.

Stort grattis ????
  • villhaflerbarn

Jag hoppar ut denna tråd. Mensen kom på besök i lördags. Vi försökte inte riktigt den här månaden heller då det varit sjukstuga mm. Men snart dags försöka. 

• pyjamasparty22
    villhaflerbarn skrev 2020-11-02 13:14:46 följande:

Jag hoppar ut denna tråd. Mensen kom på besök i lördags. Vi försökte inte riktigt den här månaden heller då det varit sjukstuga mm. Men snart dags försöka. 

Åh tråkigt med mensen.. lycka till framöver !
  • Femvillblisex

Pl

plussade i onsdags :) trodde inte det skulle ta sig denna gång, kändes inte som vi hade prickat äl..men så kom detta :)

• LyCKa55
    Femvillblisex skrev 2020-11-03 09:18:20 följande:

Pl

plussade i onsdags :) trodde inte det skulle ta sig denna gång, kändes inte som vi hade prickat äl..men så kom detta :)

Grattis! Vi prickade inte heller ÄL men de gick ändå:) 4dagar innan ÄL:) Hoppas de blir en tjej nu, de ska ju kunna hjälpa att ha sex några dagar innan ÄL sägs de ju
Svar på tråden BIM Oktober 2020