• miiniihopp

Hjälp med att hitta nyckel

Någon som är synsk eller liknande som kan hjälpa mig att hitta min nyckel?! ????

Min hemnyckel är spårlöst borta tokigt nog ????
    Hade och använde den förra veckan på måndagen men sen dess har den varit spårlöst borta. Har alltså varit borta i 1 vecka idag ????
    Har letat på dom vanliga ställena där den brukar kunna ligga men inget fynd än så länge. Har börjat fundera på att det kan vara mina 2 små trollungar eller min glömska sambo som gömt den någonstans ????
    Vet att jag senast hade den i min handväska där jag brukar lägga viktiga saker som tex nycklar men den ligger som sagt inte där längre. 

Finns de någon därute som kan hjälpa mig? Vore så tacksamt ????????
  • Svar på tråden Hjälp med att hitta nyckel
  • Anonym (myself)

Kolla där den kan ligga med inte bör ligga

• Anonym (J)

Lägg en sax och en gammal nyckel bredvid varandra i fönstret så kommer nyckeln dyka upp.

Jag vet att det låter galet. Men testade själv detta när mina var borta och en kort stund efter kom grannen med dom.

• miiniihopp
    Anonym (J) skrev 2020-08-17 10:19:11 följande:

Lägg en sax och en gammal nyckel bredvid varandra i fönstret så kommer nyckeln dyka upp.

Jag vet att det låter galet. Men testade själv detta när mina var borta och en kort stund efter kom grannen med dom.

Sökte upp denna metod på internet igår då jag börjar bli lite desperat Tungan ute la dit sax och en nyckel imorse när jag gick upp och nyckeln har fortfarande inte hittat fram trots att jag letat som en galning heeeeela dagen Obestämd 
    Vet inte om de kommer funka för mig men man får väl hålla tummarna! Skrattande
  • Mandel
    Anonym (J) skrev 2020-08-17 10:19:11 följande:

Då får jag hem och göra det...

Har letat som en tok efter husnyckel som försvann för flera veckor sedan och jag tror mer att någon lånat den då jag hittat "spår" och även känt doft när jag kommit hem.

Frågade personen direkt när jag upptäckte att den var borta och har även frågat efter de spår som kan härledas till att den personen varit i mitt hem.

Och min magkänsla har sällan fel...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Hjälp med att hitta nyckel