• RenLuft

När är man desperat och vart går gränsen för att visa intresse?

Hej!

Jag blir sällan förälskad eller intresserad av någon numera. Men nu har känslor dykt upp!
    Jag har äntligen blivit intresserad/småkär!

Jag träffade en kvinna som sa själv att hon skulle gå till kyrkan vid ett specifik klockslag. Jag gick dit och det var några få människor som hängde och snackade lite. Jag snackade med dem medan jag väntade och väntade. Slutligen kände jag mig trött och bestämde mig för att ge mig iväg. Är det desperation av att vänta och vänta och stå där som en dåre? Eller är det sådant som är okej att göra så när man är intresserad? Jag vet att det är skrattretande fråga och kanske idiotisk. Men jag vill verkligen inte förstöra någonting nu när kontakten går så bra. Jag kan inte svara på om det har klicka ifrån hennes sida, men hon verkar vilja ha kontakt. Eller så tolkade jag det när vi träffades. Lite av att båda ''gick'' försiktigt framåt.

När och hur är man desperat? Vad skall man undvika och vad är det som är okej?

Jag har trädgårdsarbete att utföra så jag kunde i alla fall inte vänta hur länge som helst. Jag gick egentligen dit för att heja på henne. Jag fick tvångstankar av att människor som jag träffade där skall t.ex säga: ''Ja, han var här och väntade på att folket skall komma''. Lite orolig att det skall låta som om jag är ensam och desperat för kontakt, hehe.

All tips och råd mottages. Jag tycker det är en trevlig känsla samtidigt lite nervös över att göra bort mig och förstöra allt.Glad

Tack på förhand!

• Svar på tråden När är man desperat och vart går gränsen för att visa intresse?
Svar på tråden När är man desperat och vart går gränsen för att visa intresse?