när fick familjen reda på ert förhållande
jag har en fråga. Hur länge väntade ni innan ni berättade för närstående att du och din partner hade ett förhållande och fick närstående reda på att ni umgicks med någon innan ni blev ihop
jag har en fråga. Hur länge väntade ni innan ni berättade för närstående att du och din partner hade ett förhållande och fick närstående reda på att ni umgicks med någon innan ni blev ihop
För min del så har jag inte sett något syfte med att inte berätta för närstående att jag träffar någon, inte när det är seriöst menat alltså! Så har skett naturligt när jag har pratat med dem! Inget jag har tänkt på liksom..
Sen berättar jag kanske inte om krogragg eller andra lösare förbindelser!
10 dagar.... Det var den tiden det tog från första dejt till att vi förlovade oss.. Och då var det ganska nödvändigt att berätta för familjen och vännerna. Jag flyttade in till honom tre månader senare och vi gifte oss efter ytterligare några månader... (var gift i 15 år)
Lösa förbindelser, krogragget, kollegan man följer med hem etc har jag nog aldrig sagt ett ord om till nån mer än nån nyfiken kompis. Det fanns aldrig nån anledning.
Jag bodde fortfarande hemma hos mina föräldrar när jag träffade min sambo så jag hade svårt att dölja honom :). Jag berättade direkt för dem att jag hade börjat skriva med en kille, de märkte att jag var gladare och så. Tog kanske 14 dagar innan de sågs. :)