Få hjälp med självmord
Jag har läst att det finns, men alltid undrat hur kommer man i kontakt med dessa, vad är stegen för o få det o hur dyrt är det mm.
Lång historia kort- jag har alltid varit ensam på något vis, hur jag än försökt skaffa vänner har jag inte lyckats.
Mina relationer kärleksmässift har alltid också gått i kras.
Nu har jag mina älskade barn, men sen när de blir stora så kommer det bli totalt tyst.
Jag känner att då kommer jag inte vela vara ensam någon mer.
Jag har förutom ensam problematik en livslång sjukdom som gör att jag ofta har ont i kroppen.
Jag är egentligen en väldigt social person så jag tycker det är fruktansvärt att mitt liv består av att vara med barnen eller sitta ensam i min bostad. Jag har alltid drömt om stora middagar med tjejkompisar, gå ut o dansa osv men det har aldrig blivit så o kommer aldrig bli så.
Jag är för sjuk för att jobba så jag har inte den sociala biten i mitt liv heller.
Jag har inte en konstaterad depression eller suicide beteende, jag är en glad person utan blåa ögon och jag lever stabilt med mina barn. Jag skulöe aldrig göra ett sånt förhastat beslut. Är bara fakta jag vet kommer bli i framtiden o det är enligt mig inte ett värdigt liv o vara gammal, ensam o ha ont.
Jag tycker alla människor borde få bestämma om livet själva.