• Maaaalin

Pluggar etik

Tjena allihopa: jag behöver lite hjälp, jag håller på med uppgigt om etik. har valt 2 religioner ( islam samt kristendomen)) Och nu Kommer jag till uppgiften   där jag ska skriva vilka Värdekonflikter kan olika uppfattningar om hälsa,vård och omsorg samt på liv och död leda till?

• Svar på tråden Pluggar etik
  • Anonym (l)

Men jösses.
    Du skall alltså inte göra uppgiften själv utan tror att någon random person ska sitta och göra uppgiften åt dig? Varför skulle någon vilja ägna sin tid och energi på det?
    Och sedan är alltså tanken att du ska lämna in en uppgift som någon annan gjort? Har du hört talas om "fusk"?

• Anonym (Lärare)

Om du inte ens kan lyckas klämma ur dig så enkla svar så förtjänar du ett F. Gör dina egna läxor.

• Anonym (Hahaha)
    Maaaalin skrev 2020-04-14 17:55:18 följande:

ojoj  NEJ JA SKA GÖRA DEN SJÄLV!!!!!!

Och varför skriver du här då? Bara för att berätta det för oss kanske? Ja då har intresseklubben antecknat det NOT.
  • Anonym (Ishamael)

Vad är det du undrar?

• Anonym (dumheterärdumheter)
    Maaaalin skrev 2020-04-14 17:46:32 följande:

Tjena allihopa: jag behöver lite hjälp, jag håller på med uppgigt om etik. har valt 2 religioner ( islam samt kristendomen)) Och nu Kommer jag till uppgiften   där jag ska skriva vilka Värdekonflikter kan olika uppfattningar om hälsa,vård och omsorg samt på liv och död leda till?

Vad är en värdekonflikt?
  • Barbro45
    Maaaalin skrev 2020-04-14 17:46:32 följande:

Grundskola, gymnasium, högskola?
  • Anonym (....)
    Barbro45 skrev 2020-04-14 19:21:55 följande:

Grundskola, gymnasium, högskola?

Gissar på undersköterska på gymnasienivå/komvux. Hade en liknande uppgift. Men klarade naturligtvis en sån enkel uppgift själv utan att fråga på ett forum.
  • Anonym (Leif)
    Anonym (....) skrev 2020-04-14 19:33:17 följande:

Gissar på undersköterska på gymnasienivå/komvux. Hade en liknande uppgift. Men klarade naturligtvis en sån enkel uppgift själv utan att fråga på ett forum.

Mm men alla är ju inte så fantastiska som du heller.
  • Anonym (....)

Hon kommer nog inte svara i tråden mer. Hon frågade istället samma fråga i olika tjejgrupper på Facebook.

• Anonym (Hahaha)
    Anonym (....) skrev 2020-04-15 18:59:22 följande:

Hon kommer nog inte svara i tråden mer. Hon frågade istället samma fråga i olika tjejgrupper på Facebook.

Får hon andra svar där?
  • Anonym (....)
    Anonym (Hahaha) skrev 2020-04-16 09:03:55 följande:

Får hon andra svar där?

Ja, hon fick uppsatsen skriven av andra personer.
  • Maaaalin
    till er som är uppkäfiga,

Fick godkänt å skrev uppsatsen heeelt själv så fuck off..
  • Anonym (l)
    Maaaalin skrev 2020-06-02 22:13:02 följande:

Det var förmodligen inte särskilt höga krav
  • Anonym (....)
    Maaaalin skrev 2020-06-02 22:13:02 följande:

Oj vad duktig du är! Kurserna till undersköterske utbildningen är ju verkligen Sveriges tuffaste utbildning.
Svar på tråden Pluggar etik