Hjälp mig nu!!!!
Hej jag,tror att det var för ungefär en och en halv månad sedan då gick jag iväg till vårdcentralen för jag hade Vita fläckar på halsmandlarna då kollade dem bara med en ficklampa och då såg dem direkt att det var bakteriell halsfluss som jag fick Antibiotika för men jag råkade slarva lite grann så det dök upp igen men den här gången så var det en jätte stor Vit klump under typ vid halsmandeln så jag var iväg för ett par veckor sedan och då tog dem ett stick i fingret och en tops i munnen dem berättade för mig att dem inte kunde hitta någonting dem trodde att det var virus då vart jag såklart orolig att dem inte kunde inte någonting jag blev jätte orolig att det skulle vara allvarligt på grund av det men jag fick ingen Antibiotika för det men igår så skrev jag ingenting men jag skickade en bild till appen Min doktor dem skrev ut Antibiotika men och så känns det som det har fastnat någonting i halsen det känns som en klump i halsen när jag sväljer på ena sidan! vad kan det vara för någonting?