• Destinybluee

Har en ond sida ????

Hej.

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart 1 år. Vi är väldigt kära och visar varandra otrolig ömhet. Vi bor en bra bit ifrån varandra och ses var fjärde till var sjätte vecka ungefärligt och vi jag väldigt stor tillit till varandra MEN jag har märkt det senaste att så fort vi tafsar per telefon (inte hänt irl ännu) så blir jag lite defensiv och efter vi sagt god natt lite surt så vill min onda sida "hämnas" på honom i form utav att vara otrogen eller att göra mig illa (haft ett självskadebeteende tidigare i åren) eller något annat som får honom ledsen, sårad eller liknande. Jag har pratat med honom om mina känslor och han är införstådd i mitt "våra" problem och vill så gärna hjälpa mig att få bukt på denna onda sida utav mig. Ska tilläggas att jag i detta förhållande inte varit otrogen eller flörtat med andra men tyvärr gjort det i tidigare relationer på grund utav många missförstånd och tillitsproblem.

Varför finns denna onda sida hos mig? :(

Jag blir så ledsen på mig själv

• Svar på tråden Har en ond sida ????
  • Giftskåneman

Tjafsar ni i telefon när ni träffas så sällan lär ni göra det fortsättningsvis också, är väl inte så ett förhållande ska vara, är du säker på ni valt rätt?

Svar på tråden Har en ond sida ????