• Anonym (Undrar)

Hjälp!

För en tid sedan vändes mitt och mina barns liv upp och ner på en sekund. Barnens pappa, min vän (ex), gick hastigt bort när han var på arbete i ett annat land. Sedan dess har vi kämpat för att resa oss. Varje dag har varit en kamp. Vi var väldigt nära, han bodde alldeles intill mig, vi firade alla högtider ihop, umgicks och han var en stor del av min familj.

Jag har alltid haft ett stort intresse av ?livet efter döden?, haft mina egna upplevelser, och dessutom haft många släktingar som kunnat ?se?. De finns inte längre kvar i jordelivet. Jag känner en närvaro av barnens pappa nästan hela tiden, men kan inte avgöra om det är så, eller kanske bara en stark inbillning för att jag vill att det ska vara så.

Min önskan är att få träffa någon som kan hjälpa mig att få svar. För jag har många funderingar och tankar. Ett medium. Men det måste vara någon som jag känner förtroende för. Någon som känns ärlig och rak. Har letat själv, men ännu inte fått någon bra känsla. Det finns en uppsjö inom detta område, och givetvis så förstår jag att det finns de som gör det av helt fel anledningar.

Finns det någon här ute med en bra erfarenhet av det här? Någon att rekommendera? Berätta gärna era historier, för ibland känner jag mig så himla ensam ????

Ni som inte tror på det här, behöver inte göra er besväret att svara. Jag vet vad jag tror, det räcker.

Hoppas så att någon här inne kan hjälpa mig på något sätt. Även ni som sitter i samma situation som mig, eller varit där. Berätta gärna! Jag behöver höra att man klarar det här. Jag är stark, och jag gör allt för att hjälpa mina barn med deras sorg. Men ibland sätter jag mig bara ner och känner en förtvivlan och maktlöshet.

• Svar på tråden Hjälp!
  • Anonym (Undrar)

Lite konstiga frågetecken som dyker upp i min text. Vet inte hur de hamnade där faktiskt. Hoppas det går bra att läsa och förstå ändå!

• Anonym (Undrar)

Ingen? ????

Svar på tråden Hjälp!