• Anonym (oskuld)

Är en riktig fitta mycket skönare än en lösfitta?

Vad säger ni som har erfarenheter av både riktiga fittor och lösfittor?

Jag är fortfarande oskuld, men har en lösfitta och att få utlösning i den är minst dubbelt så skönt som att dra en vanlig runk. Skulle vara kul att höra hur skön en riktig fitta är jämfört både med en lösfitta och att runka.

Har inte riktigt haft ork att ta tag i det här med dejtandet, men är det så att jag missar något helt sensationellt kanske jag borde ta mig i kragen med det. :)

• Svar på tråden Är en riktig fitta mycket skönare än en lösfitta?
  • Anonym (...)

Det bästa med sex är ju att känna en annan människas kropp mot en, händer som vandrar, hångel som gör en helt vansinnigt kåt och att till sist få klä av varandra och dela en fantastisk upplevelse! Att få den andre att njuta och att den andre ger tillbaka. Detta kan ingen lösfitta eller dildo i världen ge.

• Anonym (hro)

En lösfitta fungerar minst lika bra. Skit i alla hatare i tråden som försöker trycka ner dig.

• Anonym (Argquqen)
    Anonym (hro) skrev 2019-12-25 11:26:35 följande:

En lösfitta fungerar minst lika bra. Skit i alla hatare i tråden som försöker trycka ner dig.

Alla hatare? Finns väl inte så många hatare.. Syftar du på mig så måste väl för fan människan förstå att det inte går att jämföra en lösfitta och en riktigt fitta.. Rätt befängt!
  • Anonym (hro)
    Anonym (Argquqen) skrev 2019-12-25 12:19:38 följande:
    Alla hatare? Finns väl inte så många hatare.. Syftar du på mig så måste väl för fan människan förstå att det inte går att jämföra en lösfitta och en riktigt fitta.. Rätt befängt!
    Finns ett par, antar att det talar tydligast att se vilka som känner sig träffade av den benämningen.

Nej det är inte samma sak, men vad som är bäst är upp till var och en att avgöra. Det är ingen universal sanning som en grupp otrevliga människor måste hävda anonymt på nätet.
  • Anonym (Argquqen)
    Anonym (hro) skrev 2019-12-25 12:24:06 följande:

Finns ett par, antar att det talar tydligast att se vilka som känner sig träffade av den benämningen.

Nej det är inte samma sak, men vad som är bäst är upp till var och en att avgöra. Det är ingen universal sanning som en grupp otrevliga människor måste hävda anonymt på nätet.

Verkligen inte.. Men man kan önska mer av människor. Till exempel att man tänker en gång extra innan man öppnar munnen eller skriver nått.

Men nu ska jag inte va bitter det e ju jul.. Så god fortsättning!
  • Anonym (hro)
    Anonym (Argquqen) skrev 2019-12-25 12:36:31 följande:
    Verkligen inte.. Men man kan önska mer av människor. Till exempel att man tänker en gång extra innan man öppnar munnen eller skriver nått.

Men nu ska jag inte va bitter det e ju jul.. Så god fortsättning!
    Absolut, man ska inte slå ner någon som frågar en enkel fråga, speciellt inte om det handlar om något som folk tycker olika om.

Tack det samma, god fortsättning!
  • Anonym ((_))

Inget går upp emot äkta vara! Jag har verkligen testat många olika lösfittor genom åren men det fattas alltid något i själva känslan.

• KimLinnefeldt

Om du begränsar det till att bara handla om känslan av att penetrera en äkta mus och en lösmus så är den konstgjorda ungefär lika skön. Trängre. Men samtidigt lätt lite kallare.

• Anonym (känslan)

En riktig fitta blir blöt och det är härligt. Vill ju se kvinnan njuta så det är sånt leksaker inte kan.

• Anonym (Nja)
    Anonym (oskuld) skrev 2019-12-23 18:28:04 följande:

Vad säger ni som har erfarenheter av både riktiga fittor och lösfittor?

Jag är fortfarande oskuld, men har en lösfitta och att få utlösning i den är minst dubbelt så skönt som att dra en vanlig runk. Skulle vara kul att höra hur skön en riktig fitta är jämfört både med en lösfitta och att runka.

Har inte riktigt haft ork att ta tag i det här med dejtandet, men är det så att jag missar något helt sensationellt kanske jag borde ta mig i kragen med det. :)

Upplevelse är nog rätt av annorlunda, sex med en person man klickar med är ganska härligt, och i princip oöverträffat.

Men håll dig till leksaken tills du träffar nån som du verkligen klickar med.
  • honhan69

Oj vad arga alla är i denna tråden! Jag tänker att det inte finns rätt och fel i detta fallet utan alla behöver utgå från sig själva. Vill man inte dejta så kan en lösfitta vara perfekt, man MÅSTE inte vilja dejta, det är okej att vara singel.

Vi har båda sexleksaker som vi använder tillsammans men ibland var för sig och jag köpte faktiskt en lösfitta till min man härifrån: sinamatic.se/produkt-tagg/losfitta/ han uppskattar den väldigt och jag ser den inte som ett hot alls, tvärtom så tänder jag på att han använder den utan mig.

Svar på tråden Är en riktig fitta mycket skönare än en lösfitta?