• Konservativ

konservativa vann i England

Japp. De vann. Marxisterna förlorade. Eliten förlorade. hahaha haha haha.

Trump 2020

Christie 2024 2028

• Svar på tråden konservativa vann i England
  • Prickigt block
    Ocdkille skrev 2019-12-14 00:10:44 följande:
    Vill du verkligen att nazisterna ska vinna har du inte lärt dig något av historien. Dessutom är det inte speciellt troligt även om dom skulle bli största parti eftersom majoriteten fortfarande ogillar dom. Möjligen kan dom lyckas bli stödparti år M och KD en kort period till det går åt skogen och blir nyval.
    Nazisterna? Menar du att NMR blivit så stora???
    Utöver det finns det inget som heter nyval i Sverige. Du menar naturligtvis extraval men förstår inte skillnaden.

• Konservativ
    Ocdkille skrev 2019-12-15 00:01:01 följande:

Brexit blir av vilket kommer att slå hårt mot dom sämst ställda. Sen är det mest äldre som ville ha brexit många unga är frustrerade att deras framtid går åt skogen. Jag säger inte att Eu fungerar som det ska men skulle vi gå ur då skulle vi få det mycket sämre. Tänk bara alla pendlare till Köpenhamn som plötsligt inte kan det. Eller tänk på alla handelsavtal som skulle måsta förhandlas om och som skulle bli sämre. Sverige skulle bli överkörda.

varför skulle de bli sämre??

EU gynnar enbart Tyskland och en liten elit som får höga löner. jaha det var mest äldre som röstade brexit. de som röstade för att stanna kvar var unga universitetsstuderade som inte arbetar för sin försörjning.

Jag hoppas EU brakar ihop när Salvini kommer tillbaka och när polacker inser att de inte får något från skiten. Självständighet är viktigt.
  • SweeneyTodd

Hur kan du tycka att Trump är en bra president? Bland annat är han i riksrätt. 

Yes that's why I'm crowned queen, and I ain't lookin' for the prom king
  • AndreaBD
    Konservativ skrev 2019-12-16 10:13:54 följande:
    varför skulle de bli sämre??

EU gynnar enbart Tyskland och en liten elit som får höga löner. jaha det var mest äldre som röstade brexit. de som röstade för att stanna kvar var unga universitetsstuderade som inte arbetar för sin försörjning.

Jag hoppas EU brakar ihop när Salvini kommer tillbaka och när polacker inser att de inte får något från skiten. Självständighet är viktigt.
    Gynnar EU Tyskland? Jag trodde det var Tyskland som betalar mest? Gynna gör t.ex. Irland, som har varit ett ganska fattigt land, plus nya fattiga länderna. 
  • AndreaBD
    SweeneyTodd skrev 2019-12-17 17:36:09 följande:

Hoppas han blir dömd.....
  • Konservativ
    SweeneyTodd skrev 2019-12-17 17:36:09 följande:

han är i riksrätt enbart för att demokraterna är dåliga förlorare. han har inte gjort något olagligt och kommer inte att bli fälld. men jag förstår att du tror något annat om du bara tittar på vanlig media
  • Konservativ
    AndreaBD skrev 2019-12-17 17:48:01 följande:

Gynnar EU Tyskland? Jag trodde det var Tyskland som betalar mest? Gynna gör t.ex. Irland, som har varit ett ganska fattigt land, plus nya fattiga länderna. 

tyskland betalar mest men debestämmer nästan all och därför gynnas tyskland hela tiden t. EU är en odemokratisk organisation och det är beklagligt att Sverige är med.
  • Konservativ
    AndreaBD skrev 2019-12-17 17:48:22 följande:

Det blir han inte. Han blir omvald och kongressen blir republikansk. Han tillsätter några domare till ocj sätter p för vänsterns odemokratiska domaraktivism för årtionden.
  • Konservativ
    AndreaBD skrev 2019-12-17 17:48:22 följande:

Det blir han inte. Han blir omvald och kongressen blir republikansk. Han tillsätter några domare till ocj sätter p för vänsterns odemokratiska domaraktivism för årtionden.
  • SweeneyTodd
    Konservativ skrev 2019-12-17 20:59:57 följande:
    han är i riksrätt enbart för att demokraterna är dåliga förlorare. han har inte gjort något olagligt och kommer inte att bli fälld. men jag förstår att du tror något annat om du bara tittar på vanlig media
    Bättre att kolla på vanlig media än att kolla på vinklad media som du gör. 
    Yes that's why I'm crowned queen, and I ain't lookin' for the prom king
  • Konservativ
    SweeneyTodd skrev 2019-12-19 08:57:02 följande:

Bättre att kolla på vanlig media än att kolla på vinklad media som du gör. 

tror du att han blir fälld?
  • Konservativ
    Konservativ skrev 2019-12-20 17:05:04 följande:

tror du att han blir fälld?

Nej, det blev han ju inte eftersom han var oskyldig. Tre års häxjakt mynnade ut i ett ingenting.

Brexit 2016

Trump 2020

Italexit när Salvini kommer tillbaka.
  • Padirac

Jag tror inte Italien klarar sig utan EUs stöd.  

Ett Italien som lämnat EU har en befolkning som riskerar bli utelämnade till fascister och maffia - dessutom ökar risken för ett delat italien.

Men ingen vet vad folket kommer att rösta på eller vilka lagar sittande regeringar kommer att stifta. Problem med och i ett Italien som lämnat EU kan man dock lätt se.   

Svar på tråden konservativa vann i England