Hoppas96 skrev 2019-12-17 18:02:38 följande:
Jaa jättekul ju :D
Tack! Jag håller med, vi hämtade också nya krafter snabbt. Men kommer nog bli väldigt besviken om det inte tar sig nu andra gången.
Jag bör ha ägglossning redan i dagarna och då tänker vi köra. Typiskt nog har mitt paket med ägglossningstester försvunnit med posten så måste vänta 2-3 dagar på nya.. Hoppas inte jag missar.
Ja, jag började prova smått med tester redan i somras för att lära mig, men första försöket gjorde vi i oktober och fick då ett väldigt starkt utslag, men det som ställde till det var att min sambo inte kunde komma för han var så nervös stackaren haha. Vi fick till det typ 6 dagar innan ägglossning så det tog sig inte.
I november såg jag lite stegring sen tog testerna slut, men eftersom jag hade lärt känna min kropp var jag rätt säker på datumet för äl och det tog sig ju men slutade då i missfall.
Mitt tips är att testa mycket, flera gånger om dagen när det närmar sig så man inte missar! Hoppas verkligen ni får ett plus i januari, håller tummarna :)
Känner exakt likadant. Om det inte tar sig eller om vi får ännu ett missfall så känns det som att jag kommer bli väldigt besviken. Betydligt mer påtagligt än första gången kan jag tänka mig.
Jag är mitt inne i min ägglossningsperiod och testar för fullt. Jobbar skift så det är svårt att kunna testa exakt samma tid varje dag och att allt stämmer.. Eftersom att det inte ska vara morgonurin osv. Men vi har fått till det varann dag hittills och äl beräknas vara imorgon så förhoppningsvis har vi lyckats pricka in det ändå.
Haha känner igen det där med nervositeten. Min sambo kan vara likadan. Han blev också nervös inför den här ägglossningen, att han inte skulle kunna prestera haha.
Vill bara att den här ägglossningen ska vara förbi snart så jag får veta om det tagit sig eller inte.. Är så otålig haha :/