• bligravid123

Fucking rosenrot förstör allt!

Jag började ta rosenrot för att få kortare menscykel. Hade 31-36 dagar med ägglossning 18-20.

Första månaden blev ägglossning på dag 15 o jag missade då insemination.

Nästa månad ( alltså nu) planerade o bokade jag insemination på cykel dag 15 men får ägglossning på dag 12 :(

Nu tänker jag inte ta rosenrot något mer och undrar vad som händer med äggläggningen få? Går den tillbaka till att vara på dag 18-19 eller kommer den stanna på dag 12??? Behöver era erfarenheter av att sluta med rosenrot!

Vill tillägga att jag aldrig svarat bra på ägglossning tester- det fungerar inte på jag får aldrig utslag.

Tack på förhand från en desperat ledsen barnlängtande kvinna.

• Svar på tråden Fucking rosenrot förstör allt!
  • Anonym (myself)
    bligravid123 skrev 2019-10-03 14:20:16 följande:

Jag började ta rosenrot för att få kortare menscykel. Hade 31-36 dagar med ägglossning 18-20.

Första månaden blev ägglossning på dag 15 o jag missade då insemination.

Nästa månad ( alltså nu) planerade o bokade jag insemination på cykel dag 15 men får ägglossning på dag 12 :(

Nu tänker jag inte ta rosenrot något mer och undrar vad som händer med äggläggningen få? Går den tillbaka till att vara på dag 18-19 eller kommer den stanna på dag 12??? Behöver era erfarenheter av att sluta med rosenrot!

Vill tillägga att jag aldrig svarat bra på ägglossning tester- det fungerar inte på jag får aldrig utslag.

Tack på förhand från en desperat ledsen barnlängtande kvinna.

Vänta, men om du aldrig får utslag på ÄL-tester, hur vet du att du haft ÄL tidigare än planerat?
Svar på tråden Fucking rosenrot förstör allt!