• Natta93

Näsoperation

Hejsan! Jag har sedan länge i säkert 10-12 år verkligen inte tyckt att min näsa ser bra ut. Den ser klumpig ut på något sätt men det är i profil jag hatar den. Jag tar aldrig kort på mig i profil och låter ingen annan göra det heller.

Vill nu höra alla er där ute om hur ni gjort? Om ni valt att operera er näsa eller om ni bara tillslut har accepterat den? Är så i valet och kvalet. Om det finns någon som gjort en näsoperation isåfall hur allt allt gått? Blev resultatet bra osv?

Snälla hjälp en person med riktigt dålig självkänsla för sin näsa...

• Svar på tråden Näsoperation
  • 100wfs

Har inte opererat näsan själv men har två vänner som gjort det. Jag tycker näsoperationer är en av dom få operationer som är svår att få till bra, tycker det syns väldigt tydligt när folk gjort dom, oftast till det sämre. Får alltid Michael Jackson-vibbar. 

• kaffe

[quote=79801326][quote-nick]100wfs skrev 2019-08-02 21:49:23 följande:[/quote-nick]Har inte opererat näsan själv men har två vänner som gjort det. Jag tycker näsoperationer är en av dom få operationer som är svår att få till bra, tycker det syns väldigt tydligt när folk gjort dom, oftast till det sämre. Får alltid Michael Jackson-vibbar. [/

Håller med. Däremot har jag träffat många från Iran och Irak som gjort näsoperatiner i sitt hemland. Dom har fixat till sin höknäsa. Dom har alla haft skitsnygga, perfekta näsor. Inga Michael Jackson vibbar alls. Dom här tjejerna säger att såna operationer är jättevanliga bland tjejer där. Så antingen är Iranska och Irakiska plastikkirurger mycket bättre eller är det lättare att få ett bra resultat på dessa näsor. Själv tror jag det förstnämnda.

Svar på tråden Näsoperation