Folk som inte har aldrig råd med en utlandsresa
Folk som inte har aldrig råd med en utlandsresa.
Är det tråkigt eller rättvist?
Folk som inte har aldrig råd med en utlandsresa.
Är det tråkigt eller rättvist?
Det är väl tråkigt men fortfarande rättvist. I Sverige har alla möjligheten att gå vilken utbildning de vill om de kämpar. Alla kan göra högskoleprovet och alla kan lägga ner tillräckligt mycket fokus och tid för att klara utbildningar.
Sedan kan man ångra sina val och vara avundsjuk på de som valt annorlunda och tänkt mer långsiktigt, men det är inte orättvist.
Sedan kan du lätt åka utomlands på en lön som är lägre en standard om du drar ner på andra kostnader.
Jag har en förskollärarlön och genom att dra ner på andra saker hade jag kunnat göra en sådan resa varannan månad om jag velat.
Självklart är det tråkigt att vilja göra något men inte kunna.
Svarsalternativen är dock märkliga som påpejats av andra.
Jag vet inte vart du vill komma med frågan.
Det är tråkigt att inte kunna åka utomlands. Det är så jäkla dyrt. Mitt ena ursprung är USA svindyrt och åka hem.
Jag har tur med bra jobb kan lägga undan. Har nånstans och bo när jag åker hem. Gillar och bo enkelt. Hyr gärna rum eller bostad av ngn privatperson när vi reser. Mkt effektivt är och billigare än hotell.
Önskar att alla hade råd med resa ??
vilka svar är märkliga? ta några exemplar
Nu är du som hela min sambos sida dvs negativa!
Prata istället om vad det positiva är som saknas istället för vad som inte finns med!
vilka svar är märkliga? ta några exemplar
Omöjligt att säga, det beror på.
Om någon knappt klarar sig från en månad till en annan och bara lägger pengar på det absolut nödvändigaste är det tråkigt.
Om exakt samma person räknar in två paket cigarretter om dagen i "det absolut nödvändigaste" är det rättvist!