• Anonym (Nyfiken i en strut)

Har du någon gång duschat naken med en kompis av motsatt kön?

Är nyfiken bara om ni nån gång duschat naken med en kompis av motsatt kön? Alltså helt naturligt utan att det funnits någon sexuell laddning i det hela. Hur och varför skedde det i så fall? Berätta gärna!

• Svar på tråden Har du någon gång duschat naken med en kompis av motsatt kön?
  • Anonym (Grabben)

Ja det har jag gjort,vi var på ett nakenbad tillsammans,så då duschade vi av oss saltvattnet efteråt.

• Anonym (Ja.)

Ja, det har hänt. Men då har det även hänt mer än så. Jag var och är för den delen jättekär i en killkompis som inte kände samma för mig. Då överaskade jag honom i duschen och det visade sig att han kände väldigt mycket för mig efter det.

• Anonym (Killegbg)

Inte duschat, men däremot så har ja badat naken helt oplanerat med det andra könet. Vi va 3 killar och 3 tjejer. Inte en antydan till sex . Vi va runt 25 år.

• Anonym (Ja)

Ja, det har hänt med en killkompis och förra sommaren. Inte meningen att det skulle bli något, men han fick stånd och jag hjälpte honom med handen och runkade tills han kom.

Fortfarande vänner och inget mer har hänt eller kommer hända.

Var bara den gången som det blev så.

• Anonym (naturlig)
    Anonym (Ja.) skrev 2019-06-09 15:15:53 följande:

Ja, det har hänt. Men då har det även hänt mer än så. Jag var och är för den delen jättekär i en killkompis som inte kände samma för mig. Då överaskade jag honom i duschen och det visade sig att han kände väldigt mycket för mig efter det.

Vad hände? Blev ni ihop efter det?
  • Anonym (naturlig)
    Anonym (Ja) skrev 2019-06-09 16:17:54 följande:

Ja, det har hänt med en killkompis och förra sommaren. Inte meningen att det skulle bli något, men han fick stånd och jag hjälpte honom med handen och runkade tills han kom.

Fortfarande vänner och inget mer har hänt eller kommer hända.

Var bara den gången som det blev så.

Varför valde ni att duscha ihop från första början?
  • Anonym (hästtjejen)

Har hänt många ggr.Första gången var på ett ridläger när jag var typ 13-14 Då var det en kille med. Var helt odramatiskt för alla oss tjejer och minns inte att killen tyckte det var nåt speciellt heller

• AlinaM34
    Anonym (hästtjejen) skrev 2019-06-11 15:34:34 följande:

Har hänt många ggr.Första gången var på ett ridläger när jag var typ 13-14 Då var det en kille med. Var helt odramatiskt för alla oss tjejer och minns inte att killen tyckte det var nåt speciellt heller

Det låter väldigt ovanligt att tonåringar delar dusch med varandra av motsatt kön?! Var det länge sedan?
  • Anonym (Anna)

Ja tyvärr. Han stirrade på min rumpa så snart han fick möjlighet. Och fick stånd.

• Anonym (Lumpen)

Japp. 10 månader i lumpen med en massa killar.

• Anonym (Nyfiken i en strut)
    Anonym (Anna) skrev 2019-06-18 17:04:43 följande:

Ja tyvärr. Han stirrade på min rumpa så snart han fick möjlighet. Och fick stånd.

Vad kom det sig att ni duschade ihop?
Svar på tråden Har du någon gång duschat naken med en kompis av motsatt kön?