vet ni någon anime utan våld snusk tatuering-tac
tack
tack
Massor.
Kalle Anka
sailor moon
dragon ball
pokemon
beyblade
powerpuffpinglorna
100 % tatueringsfritt
Det finns massor. Vilken typ av anime är det du söker? Någon speciell genre?
Kalle Anka
Det finns massor. Vilken typ av anime är det du söker? Någon speciell genre?
,......?...
[quote=79613544][quote-nick]Aniiee skrev 2019-05-08 17:48:49 följande:[/quote-nick]Bleach är i alla fall inte utan alla dessa saker....
Var precis så jag tänkte med så helt :)
Är black clover bra? Inte sett än men hört mixade recensioner...så är lite nyfiken
Till dig ts, här får du några tips men en del innehåller lite våld så kolla upp dem innan om du tror de kan vara ngt för dig.
Baccano
Durarara
Soul eater
Fruits basket
Gintama
Charlotte
Assasination classroom
Noragami
Watamote
[quote=79613544][quote-nick]Aniiee skrev 2019-05-08 17:48:49 följande:[/quote-nick]Bleach är i alla fall inte utan alla dessa saker....
Var precis så jag tänkte med så helt :)
Är black clover bra? Inte sett än men hört mixade recensioner...så är lite nyfiken
Till dig ts, här får du några tips men en del innehåller lite våld så kolla upp dem innan om du tror de kan vara ngt för dig.
Baccano
Durarara
Soul eater
Fruits basket
Gintama
Charlotte
Assasination classroom
Noragami
Watamote
Black Clover är, som de flesta shonen långkörare, ojämn, men när den är bra så är den bra.
Jag borde tycka om den. klassisk shonen men.... Asta huvudkaraktären
fy fan vad störande hon är, eller rösten i alla fall (damp-adhd)
Jag har sett 3-4 avsnitt sen gav jag upp
Ja, det är lite sådan kritik jag hört men har ändå känt att jag vill ge den en chans då seriens premisser är vad jag brukar gilla....så får ta en helg och sträcktitta och se vad min dom blir :D
Problemet är sjuttioelva andra anime som jag borde se också....too much anime, too little time ;)