• Naans

7 dagar efter ägglossning

Hej alla ni som längtar efter ett litet liv i era liv.

Jag är inne på dag 7 efter ägglossning och är lite nyfiken på vad eran temp låg /ligger på

1v efter ägglossningen.

• Svar på tråden 7 dagar efter ägglossning
  • Naans

Har din temp varit densamma länge efter ägglossningen, dsv runt 37 strecket?

• DaniellaCal

Den dippar alltid till runt 36.8 igen 3 dagar efter ÄL o brukar sen hålla sig runt 37.1 - 37,3 tills dagen innan mens. :)

• DaniellaCal

(Mem den månaden jag blev gravid höjdes tempen till 37,5 istället för att sjunka dagen innan mens kr

• minnie768
    DaniellaCal skrev 2019-01-29 22:39:02 följande:

(Mem den månaden jag blev gravid höjdes tempen till 37,5 istället för att sjunka dagen innan mens kr

Hej, höjdes din temp först dagen innan mensen skulle kommit? Innan dess var den i stort sett "normal" som tidigare månader?
    Har bim i helgen, och tempen är något högre, men det är knappt. Man går ju och hoppas att det kaaan äntligen ha tagit sig :)
  • DaniellaCal

När jag kollar tillbaka på mina tempkurvor under förra året ser jag att tempen ibland sänktes på mensdag 2, men oftast samma dag!

Har själv BIM på söndag och tempen fortfarande hög! Spännande :))

Men inga symptom övht.. inte PMS heller.. skumt:))

• DaniellaCal

Du menade när jag var gravid? Läste lite för snabbt :D Tempen höjdes typ 2 dagar innan BIM

• minnie768
    DaniellaCal skrev 2019-01-30 15:06:36 följande:

Du menade när jag var gravid? Läste lite för snabbt :D Tempen höjdes typ 2 dagar innan BIM

Precis, det var de jag undrade ;)
Svar på tråden 7 dagar efter ägglossning