• ShyVic

Varför hänger du här?

Sedan en vän/crush inte längre vill ha kontakt med mig känns det så ensamt. Jag har varit medlem här tidigare, lite till och från, men nu tänkte jag bli mer aktiv för att se om familjeliv kan fylla mitt tomrum för en period. Varför hänger ni andra här?

• Svar på tråden Varför hänger du här?
  • Chattisen
    ShyVic skrev 2019-01-27 14:35:49 följande:

Sedan en vän/crush inte längre vill ha kontakt med mig känns det så ensamt. Jag har varit medlem här tidigare, lite till och från, men nu tänkte jag bli mer aktiv för att se om familjeliv kan fylla mitt tomrum för en period. Varför hänger ni andra här?

Varför vill inte din vän/ crush inte vara vän med dig?
  • ShyVic
    Chattisen skrev 2019-02-03 18:00:05 följande:

Varför vill inte din vän/ crush inte vara vän med dig?

Vi är vänner sedan några år tillbaka, men jag började få andra typer av känslor för honom och när jag berättade det sa han att det nog vore bäst att vi inte hördes mer.
  • Anonym (Yeeep)
    ShyVic skrev 2019-02-03 18:13:32 följande:
    Vi är vänner sedan några år tillbaka, men jag började få andra typer av känslor för honom och när jag berättade det sa han att det nog vore bäst att vi inte hördes mer.
    Var det allt? Låter väldigt tråkigt att bryta några års vänskap pga det.. Ponera att du hade klarat av att hålla det på vänskaplig nivå även om han inte kände likadant för dig.
  • Anonym (jag)

för att få råd från andra föräldrar samt ställa frågor om barn

• ShyVic
    Anonym (Yeeep) skrev 2019-02-03 18:54:28 följande:

Var det allt? Låter väldigt tråkigt att bryta några års vänskap pga det.. Ponera att du hade klarat av att hålla det på vänskaplig nivå även om han inte kände likadant för dig.

Ja jag blev också väldigt chockad, men jag kan samtidigt förstå att han tyckte det blev obekvämt. Det kanske är så att han bara behöver en paus ifred och tar kontakt när han känner sig redo. Jag hoppas iallafall att det är så även om detta skedde för en månad sedan.
  • Anonym (Yeeep)
    ShyVic skrev 2019-02-03 19:47:57 följande:
    Ja jag blev också väldigt chockad, men jag kan samtidigt förstå att han tyckte det blev obekvämt. Det kanske är så att han bara behöver en paus ifred och tar kontakt när han känner sig redo. Jag hoppas iallafall att det är så även om detta skedde för en månad sedan.

Ungefär det jag gjorde. Jag hade känslor, hon hade inte, så jag avslutade våran "kontakt", däremot så förklarade jag varför jag behövde det.

Idag har jag inte återtagit kontakten, men det är pga en del andra anledningar.

Men håller tummarna för dig att han återtar kontakten!

• ShyVic
    Anonym (Yeeep) skrev 2019-02-03 19:58:35 följande:

Ungefär det jag gjorde. Jag hade känslor, hon hade inte, så jag avslutade våran "kontakt", däremot så förklarade jag varför jag behövde det.

Idag har jag inte återtagit kontakten, men det är pga en del andra anledningar.

Men håller tummarna för dig att han återtar kontakten!

Kan du sakna henne ibland? Det jag funderar på om han gör.
  • Anonym (Yeeep)
    ShyVic skrev 2019-02-03 20:03:31 följande:
    Kan du sakna henne ibland? Det jag funderar på om han gör.
    Japp, och jag saknar tiden när hon och jag bara satt och snackade. Jag ser henne varje dag men vi pratar inte längre.
  • DanneD

För att jag letar kvinnor att prata sex och annat skoj med. Finns här och på Kik.

Här av er vet ja!

Man med skägg, manbun och tatueringar. Bränn ner vår stad med elden inom dig. Du får göra vad du vill med mig.
  • Onsdag

Var längesen jag hängde på familjeliv, kommer nog inte göra det heller i framtiden. Forumet har gått ner sig så mycket att jag inte längre kan kalla det för ett forum.

Reklam som tar upp halva sidan, en massa bugg, får varnings meddelande om att sidan är osäker. Ett forum som familjeliv som brister på så många punkter? Nej TACK!

Flashback går inte heller att hänga på längre, vem vill läsa dagligen om invandring eller skvaller om någon okänd person?

Ett nytt forum jag har upptäckt, är på uppåt just nu men i framtiden tror jag den tar över Familjeliv och Flashback.

www.friaordet.org

• ShyVic
    Anonym (Yeeep) skrev 2019-02-03 20:30:13 följande:
    Japp, och jag saknar tiden när hon och jag bara satt och snackade. Jag ser henne varje dag men vi pratar inte längre.
    Får jag fråga varför du ville bryta kontakten med henne? Blev det jobbigt för dig?
Svar på tråden Varför hänger du här?