Tror verkligen killar eller män, att kvinnor vill bli gravida bara för att man vill ha sex, ang prelmedel så känner jag kvinnor som haft oskyddat sex praktisktaget under hela sitt vuxna liv, med samma partner då, men ändå bara blivit gravida när det var dags för barn efter några försök då. Avbrutet samlag kallas det.
Så en singelmamma är troligtvis inte den som kommer kämpa för att bli på smällen med en random kille, tänker att hon borde vara nog så erfaren av barn att hon inte utsätter sig för att skaffa ett barn till värden ensam.
Det är så här jag uppfattar tråden, att singelmammor skulle vara desperata efter att få skaffa barn?
Jag skulle aldrig i livet skaffa fler barn OM jag inte absolut träffar THE Man och han skulle välja bort mig om jag vägrade skaffa fler barn, annars Nej. I den bästa av världar skulle sånna här frågor tas upp för att reda ut ev missförstånd innan det är försent.
Så, Nej singelmammor är inte desperata! Kanske singelmän utan barn borde träffa singelkvinnor utan barn.
Så missförstånden reds ut i sitt sammanhang. Abort är dessutom inte mord, blir förbannad att man vill ta ifrån kvinnor möjligheten att bestämma över sin kropp.
Det är dessutom inte till barnens bästa att alla kvinnor behåller barn till höger och vänster, då det kan finnas tusentals kompetenta svar till att en abort bör göras. Sorry, kände att jag kom på villovägar från tråden här, men viktiga ord som inte skall ligga under en säng och damma..