Mitt liv vände på 3 veckor
Hur gör jag nu?Jag är gravid i vecka 27, för 1 månad sedan lämnade min man mig för han sa att han behövde space och att han inte visste vad han ville, allt detta kom så plötsligt för mig.. Han var dock väldigt bestämd om att han inte ville att jag skulle flytta iväg någonstans och "ta barnet ifrån honom" ( alltså om vi bestämde för att separera )
så jag åkte iväg till mina föräldrar och efter 2 veckor kontaktade han mig och sa att han saknade mig och skulle komma och hämta mig och var på väldigt bra humör.
Efter 2 dagar fick jag ett sms "du får ta tåget hem om du vill komma tillbaka" efter det ringde jag han och frågade vad som egentligen händer, och då hade han bestämt sig för att vi bara skall vara vänner. Allt blev så mixed feelings så jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera..
jag försökte prata med honom dagen efter igen men då började han ignorera mig och gjorde det i en vecka, så jag bestämde mig för att åka dit eftersom det är min lägenhet också, när jag kom hem berättade han att han hade skaffat tinder och legat med ungefär 3 brudar, han hade skaffat pass och skulle resa i världen, han hade också hittat en ny lägenhet och skulle säga upp vårt gemensamma hem och pricken över i så sade han att jag fick ta hela vårdnaden om barnet och han skulle inte vara där vid förlossningen heller..
Så nu står jag här och vet inte vart jag skall ta vägen..
och bara undrar, vafan hände..