• PK91

Nätdejtingssidor

Vill gärna veta vad ni tycker om nätdejtingssidor, gärna med lite längre och djupgående svar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nätdejtingssidor
  • Anonym (Anette)

Hittade min man på en och han är bäst :)

• Mongoliet

Har bara varit singel i ca 18 månader. Förra gången jag var singel var den enda sidan jag testade E-kontakt. Träffade noll där. Däremot då på den tiden träffade jag många via forum & bloggar mm. Det passade mig bättre eftersom det inte var en datingsida. Man snackade för att det var trevligt & efter ett tag bytte man telefonnummer & sedan sågs man.

Nu sedan jag blev singel har jag bara testat Badoo & Tinder. Baoo känns riktigt värdelöst. Dock gav det mig sex en gång några timmar efter matchning. Plockade bort Badoo igår eftersom jag tycker att hela siten är rörig. För mycket info som ändå ingen orkar bry sig om & sedan är bilderna där sämre också & dessutom lägre standard rent generellt verkar det som.

Glömde förresten Mazily. Kultur-dating/site. Borde passa mig jättebra men där är för få människor där & det känns segt.

Tinder är helt fantastiskt för mig. Har både träffat massa för sex & dessutom många som har blivit som typ vänner med en möjlig framtida flirt om vi skulle råka vara i samma stad någon gång. Kommer aldrig att använda mig av någon av den gamla typen av datingsiter där man kan skriva meddelande till någon som aldrig clearat att hon är det minsta intresserad av mig. På Tinder får jag det godkännandet & varsegod liksom: Flirta på.

• Anonym (anti)

Det tar bort många av våra naturliga beteenden och förflyttar ständigt gränserna för vad som är okej. Ett talande exempel på hela det här degraderande samhället. 

Svar på tråden Nätdejtingssidor