fuexi skrev 2018-12-06 16:22:14 följande:
Har ni tips på vad jag kan göra för att bli mer attraktiv? Klart att skönhet ligger i betraktarens ögon men jag försöker verkligen göra lite av en makeover på de punkter som ändå kan klassas som "fint" av mig själv.
Mitt självförtroende sviktar och jag jobbar på det men jag anser ändå att känner man sig fin så får man en push i självförtroendet också.
Jag har gjort detta:
- Blekt tänderna
- Fixat solbrännan
- Lagt ansiktsmasker och fokuserat på hudvårdsrutinen
- Köpt produkt för vitare och klarare ögon
- Målat naglarna
- Bokat sminkkurs för att lära mig mer avancerat
Vad kan jag mer göra för att bli attraktiv?
Alla tips är välkomna! 
Jag har ingen aning om hur du ser ut och vad du har för personlighet, så det blir lite svårt att säga hur du kan bli mer attraktiv.
En hel del skillnad går att göra med kläder.
Fundera också över stil. Olika stilar och utseenden kommer att attrahera olika smaker.
Jag såg en tjej på pannkakan häromdagen, hon så rätt trevlig ut, men hennes glasögon gav hennes ansikte ett okvinnligt utseende. Dess båda former gav varandra inte dess rätt när det kommer till feminin attraktion kan man säga. Det kan vara en sak att tänka på, om du har glasögon. Man kan också tänka sig plagg eller accessoarer som förstärker eller förminskar mer eller mindre attraktiva former.
För mig är kvinnans hår en stor del av hennes utseende och attraktionsförmåga.
Jag är väldigt svag för mörkt och ordentligt långt hår. Det kan få mig att smälta nästan ensamt.
Sedan handlar mycket om personlighet. Med rätt personlighet behöver du inte vara en visuell skönhet och sedan handlar det mycket om vad enskilda killar tycker om just ditt utseende, oavsett om du moddar det eller är naturell.