• Superpinglan007

Hur hitta någon?

Hej allihopa!

Jag är en tjej på 27 år som bor i Stockholm. Har lite trubbel på dejtingfronten, och då alla mina vänner är i stadiga långvariga förhållanden får jag inte mycket hjälp av dom i frågan. Men alltså, HUR HITTAR MAN NÅGON NUFÖRTIDEN?

Är attraktiv, har bra jobb, är kul och social men ändå sitter jag ensam sent på kvällen och önskar att jag hade någon. Vad letar killar efter egentligen?

• Svar på tråden Hur hitta någon?
  • Danzig76
    Superpinglan007 skrev 2018-12-04 19:00:55 följande:

Hej allihopa!

Jag är en tjej på 27 år som bor i Stockholm. Har lite trubbel på dejtingfronten, och då alla mina vänner är i stadiga långvariga förhållanden får jag inte mycket hjälp av dom i frågan. Men alltså, HUR HITTAR MAN NÅGON NUFÖRTIDEN?

Är attraktiv, har bra jobb, är kul och social men ändå sitter jag ensam sent på kvällen och önskar att jag hade någon. Vad letar killar efter egentligen?

Bra fråga :) 

Grejen med förhållande(jag antar att det du söker) är ju att det är så mycket som ska klaffa egentligen. Det är ju som att hitta en bästa vän som man dessutom vill sätta på. Inte helt enkelt. En fördel är ju om man har nåt gemensamt intresse kan jag tycka. Så kanske genom nåt fritidsintresse? 

Inte så mycket till råd men iaf :)
  • Mongoliet

Alla letar olika. Du kanske är objektivt attraktiv men inte intressant som flickvän för någon.

Svar på tråden Hur hitta någon?