Kille som ghostar- lyckoångest?
Har pratat med en kille i 2 månader, han har hört av sig varje dag o vi har setts 4 gånger. Har haft en otroligt bra magkänsla o vi har diskuterat stt vi båda söker seriöst mm. Varje gång hag åkt där ifrån har jan skrivit stt jag ska höra av mig så han vet jag kommit hem säkert. Har helt enkelt haft en väldigt bra känsla. Sista dejten var otroligt mysig o han kysste mug offentligt o kunde inte släppa mina händer när vi kollade film. Hörde som vanligt av sig efteråt o 2 dagar till för att sen totalt ignorera mig. Han öppnar mina meddelanden efter ca 12 timmar utan stt svara. ( är snap chat så finns knte direkt något stt svara på men vanligtvis hade han gjort). Jag har hållt väldigt låg profil o inte direkt ifrågasatt det. Så en vecka senare skickar plötsligt hsn snap o pratar o är glad för att nu inte öppnat mina på 4 dagar..
Min ena tanke som hag även läste om är om han skulle fått kalla fötter? Han är väldigt oerfaren gällande förhållanden.
Eller om han bara plötsligt blev totalt ointresserad av mig. Men varför ens ha kvar mig om han inte ens tänker öppna mina snaps? Har inte skickat nåt specifikt till honom så han jan knappast vs rädd hag ska fråga något o då kan han ju bara ignorera. Men nu vill gan inte ens öppna de ifrån mig..