• Mongoliet

Nyfiken på hur denna tjejen tänker?

Snackade med en tjej lite i det verkliga livet för ca 1 månad sedan. Stalkade lite & skrev till henne. Hon svarar att visst kan vi lära känna varandra som vänner. Jag tappar ju då givetvis intresset eftersom det inte var vänskap jag var ute efter här även om det också kan vara trevligt.

Nu skriver hon & håller igång diskussionen. Hon är sambo & sambon har massor av barn sedan tidigare får jag bla veta. Hon skriver inte flirtigt & inte jag heller.

Men helt ärligt. Skriver hon för att hon vill ha en vän till i sitt liv?

• Svar på tråden Nyfiken på hur denna tjejen tänker?
  • Chattisen

Troligtvis inte, har ni uttalat ordet vänner? Hon kanske tror det är vad du vill vara helt enkelt..

• Mongoliet
    Chattisen skrev 2018-11-26 12:11:37 följande:

Troligtvis inte, har ni uttalat ordet vänner? Hon kanske tror det är vad du vill vara helt enkelt..

Mitt första meddelande till henne (När jag hade stalkat) var att jag sa att efter vårt samtal som var trevligt så ville jag lära känna henne mer. På det svarade hon typ ?Ja som vänner kan vi lära känna varandra?. Sedan hördes vi inte mer förräns hon började att skriva idag.

Har hon kanske tjafsat med sin kille i helgen & bara behöver lite bekräftelse. Hon fattar nog att ingen stalkar någon & skickar meddelande som jag gjorde för att att jag var intresserad av vänskap. Har svårt att se att det någonsin har skett i världshistorien.
  • Chattisen
    Mongoliet skrev 2018-11-26 16:00:50 följande:

Mitt första meddelande till henne (När jag hade stalkat) var att jag sa att efter vårt samtal som var trevligt så ville jag lära känna henne mer. På det svarade hon typ ?Ja som vänner kan vi lära känna varandra?. Sedan hördes vi inte mer förräns hon började att skriva idag.

Har hon kanske tjafsat med sin kille i helgen & bara behöver lite bekräftelse. Hon fattar nog att ingen stalkar någon & skickar meddelande som jag gjorde för att att jag var intresserad av vänskap. Har svårt att se att det någonsin har skett i världshistorien.

Öhm men varför stalkar man någon?

Haha ..skrattar för att du faktiskt får det att låta som ngt alldagligt, de som har stalkat mig har aldrig velat mig något gott, men de har velat få mig må dåligt. Så ja tycker nog du har en del att förklara, inte troligt att ni delar samma bild kanske. Men en förklaring är hon värd.
  • Mongoliet
    Chattisen skrev 2018-11-26 18:08:33 följande:

Öhm men varför stalkar man någon?

Haha ..skrattar för att du faktiskt får det att låta som ngt alldagligt, de som har stalkat mig har aldrig velat mig något gott, men de har velat få mig må dåligt. Så ja tycker nog du har en del att förklara, inte troligt att ni delar samma bild kanske. Men en förklaring är hon värd.

Med stalka menar jag att jag letade upp henne på social media. Inget annat. Är hon värd en förklaring? För vad?
  • Chattisen
    Mongoliet skrev 2018-11-26 19:31:34 följande:

Med stalka menar jag att jag letade upp henne på social media. Inget annat. Är hon värd en förklaring? För vad?

Leta upp ngn på sociala medier är väl inte stalka?! Tog dig på orden. Nej då tycker jag inte du behöver be om ursäkt.
  • Chattisen
    Mongoliet skrev 2018-11-26 16:00:50 följande:

Låter bra märkligt. Kan bara hålla med, varför lära känna någon som vän, du kan nog rakt ut fråga vad tusan hon menar med det?

Låter oklart, verkligen..
Svar på tråden Nyfiken på hur denna tjejen tänker?