Anledningen till att ghosta någon?
Har pratat dagligen med en kille och vi har setts 4 gånger. Vi båda var tydliga med att vi sökte seriöst. Är oftast han som startat samtalen om dagarna och har jsg inte svarat för det inte finns något att svara på har det inte gått lång tid innan han skrivit igen. Jag har alltid tyckt att det varit bra. Vi har pratat om normala saker o han har lagt märke till saker om tex mutt jobb som jsg berättat som tyder på att hsn ändå tänker på mig. Den senaste dejten var hur mysig som helst o vi kunde inte släppa varandra. Hsn höll mina händer under hela kvällen, tog min jacka mm. Jag får alltid ett sms stt jsg ska skriva när jag är hemma så han vet att allt gått bra. Detta även sista dejten. För stt sedan näst kommande dag inte höra av sig alls. Jsg skriver o frågar hur det är med han o får svar dagen efter att det är mycket på jobbet o att han tyvärr blir lite frånvsrsnde. Vi fortsätter små snacka under dagen. Dagarna efter total dissar han mig. Jag skickar snap chst som han inte öppnar trots jag ser han öppnar andras. Mina öppnar han efter ca 12 timmar o svarar inte. Jag tror inte direkt på stt han har mycket på jobbet då han både kollar instagram o snapar med andra.
Jag vill tro att han helt enkelt gör detta av rädsla. Hsn har inga större erfarenheter av förhållande o har sagt att det är svårt stt ha förhållande då han jobbar på annan ort varannan vecka. Har bara så svårt att tro stt han inte skulle tycka om mig efter hur han betett sig..
O borde jag fråga honom eller bara låta det rinna ut?
O om hsn nu tänker ghosta, varför öppnar hsn ens mina snap utan att tablett mug o han fortsätter följa mig på insta o kolkar mina händelser jsg lägger upp..,