• Anonym (Lisa)

Glory hole

Hej!

Någon här som testat glory hole? Hur tyckte ni att det var? :D

• Svar på tråden Glory hole
  • Anonym (Stiltn)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-11-24 13:09:40 följande:

Hej!

Någon här som testat glory hole? Hur tyckte ni att det var? :D

Provade ihop med kk på klubb,väldigt spännande om än lite nervöst;)men sjukt sexigt o se henne stå med rumpan mot väggen och njuta:)
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Stiltn) skrev 2018-11-24 13:16:47 följande:
    Provade ihop med kk på klubb,väldigt spännande om än lite nervöst;)men sjukt sexigt o se henne stå med rumpan mot väggen och njuta:)
    Tog hon den i rumpan? :O
  • Anonym (aopsjdjsoadsjopdasjopdaspnoasdjposadjopadsjopdasjopadsdjopasadsjopadsopjasdojpdsajoadspadsojpasdjopasdjoadsjoödasöjoadsönloasdno)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-11-24 13:28:07 följande:
    men..

varför tror du det?
  • Anonym (Stiltn)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-11-24 13:28:07 följande:

Eftersom hon gillar analt så ja men mest vaginalt, häftigt o se henne nedsprutad sen
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (aopsjdjsoadsjopdasjopdaspnoasdjposadjopadsjopdasjopadsdjopasadsjopadsopjasdojpdsajoadspadsojpasdjopasdjoadsjoödasöjoadsönloasdno) skrev 2018-11-24 13:44:16 följande:
    men..

varför tror du det?
    Det står ju rumpan?
  • Anonym (aopsjdjsoadsjopdasjopdaspnoasdjposadjopadsjopdasjopadsdjopasadsjopadsopjasdojpdsajoadspadsojpasdjopasdjoadsjoödasöjoadsönloasdno)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-11-24 18:05:05 följande:
    Det står ju rumpan?
    Exakt. Inte i rumpan. Det är väl ganska rimligt att hon står med rumpan mot glory holet.
  • Pussan

Tyvärr och faktiskt så har jag aldrig provat Gloryhole. Det ser annars perfekt ut, för ofta är det ju bara kuken man vill åt.
    Det måste krävas en del mod av killen kan man tänka sig, att bara köra in kuken genom ett hål i väggen utan att veta om han ska få en avsugning eller någon som biter hårt....? t ex

• Anonym (Omg)

Samtidigt sjukt äckligt, tänk om det är en äcklig Pervo gubbe på andra sidan.

• Anonym
    Anonym (Omg) skrev 2018-11-24 23:25:46 följande:

Eller en kille/man/gubbe överhuvudtaget. Kräks
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Omg) skrev 2018-11-24 23:25:46 följande:

Så länge kuken är fräsch behöver man ju inte bry sig om resten i det här fallet :D
  • Anonym (Omg)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-11-25 13:39:39 följande:

Så länge kuken är fräsch behöver man ju inte bry sig om resten i det här fallet :D

Hur vet man om kuken är fräsch? Konstigt resonemang men å andra sidan så måste man nig vara en typ av person som vill göra något sådant.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Omg) skrev 2018-11-25 13:50:25 följande:
    Hur vet man om kuken är fräsch? Konstigt resonemang men å andra sidan så måste man nig vara en typ av person som vill göra något sådant.
    Haha, du märker väl om den är ren och fräsch? 
  • Anonym (Nonna)

Fråga den som brukar stoppa in den i hålet..?

• Anonym (På fyllan)

När jag var yngre och inte hade familj eller flickvän, var 19 år och vi hade varit på en fest och en av killarna tyckte vi skulle gå till något ställe porrställe i Göteborg som dem sa att det fanns kåta kvinnor men jag fick för mig att stoppa in kuken i ett gloryhol där, och till min förvåning så var det en mun som tog den direkt och började suga! Och skönt var det och det tog nog mindre än tio minuter till att jag kom i en härligt skön orgasm i den munnen. Men när jag senare började nyktra till så började jag undra vem som sög mig där ???? var det verkligen en kvinna som gjorde det eller en man? Usch har aldrig satt min fot på ett sådant ställe igen, hemska tanke. ????

• Anonym (Omg)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-11-25 13:51:28 följande:

Haha, du märker väl om den är ren och fräsch? 

Förmodligen om jag närmat mig den och den luktat illa. Men för mig kommer det aldrig att hända men det är tur vi alla är olika ;)
  • Anonym (Vet)
    Anonym (På fyllan) skrev 2018-11-25 18:27:20 följande:

När jag var yngre och inte hade familj eller flickvän, var 19 år och vi hade varit på en fest och en av killarna tyckte vi skulle gå till något ställe porrställe i Göteborg som dem sa att det fanns kåta kvinnor men jag fick för mig att stoppa in kuken i ett gloryhol där, och till min förvåning så var det en mun som tog den direkt och började suga! Och skönt var det och det tog nog mindre än tio minuter till att jag kom i en härligt skön orgasm i den munnen. Men när jag senare började nyktra till så började jag undra vem som sög mig där ???? var det verkligen en kvinna som gjorde det eller en man? Usch har aldrig satt min fot på ett sådant ställe igen, hemska tanke. ????

Mest troligt en man som sög av dig. Men det betyder inte att det är fel på något sätt.
  • Anonym

Du kan bli berikad med hepatit, gonorré, syfilis och HIV. Men det betyder inte att det är fel på något sätt.

• Anonym (På fyllan)

Det var nog den bästa avsugning jag fått så det är kanske ingen dum ide och hitta en man som vill suga hehe ???? Men var vet itusan hehe ????

• Anonym (Busig kille)

Älskar gloryholes! Kör bara på det om jag träffar killar. Älskar att ge avsugningar men tänder inte alls på killar. När jag försökt träffa nån face to face så har jag blivit så avtänd att jag blivit tvungen att avbryta. Men gloryholes är optimalt för mig. Går igång på att inte veta och att dom inte vet. Fantasin kan va mycket sexigare än verkligheten Tungan ute

• Anonym (kille)

det var bra tag sen. tror 2010 nånting. fick tag på en via klubb6 och han erbjöd en utomhus. åkte till stället i falköping under en trappa på lagerbutik. jag knackade på dörren och nån knackade tillbaka. jag stoppade in min slaka och njöt av behandlingen. har inte testat GH sen dess men vill så gärna uppleva den där känslan igen att NÅN suger av min kuk med sin mun. andra gången jag åkte dit så kom hans kuk ut och jag sög hans tills han sprutade i min hand innan jag kletade av det på min kuk och stoppa in den till han igen tills jag sprutade på hans sida av dörren. är jag i närheten så vill jag undersöka stället igen 

Svar på tråden Glory hole