Kärleksproblem, hjälp?
Hej,
För att göra en lång historia kort.. Jag är i 30års åldern, har varit 100% fokuserad på karriären fram tills att jag träffade en tjej via tinder, och vi har setts ca 12-15 ggr på 1 månad, vilket är rätt intensivt..
Först träffades vi på fyllan, noll connection, men ett väldigt hett sex, efter det har vi träffats regelbundet och allting har varit helt fantastiskt fram tills i söndags.
Dom gånger vi setts, så har hon ALLTID tagit första steget till kontakt, vilket jag medvetet lämnat åt henne, för jag varit så osäker på vad hon verkligen vill.
Och hon har alltid somnat på antingen mitt bröst, eller jag uppkrupen i en sked på henne, och varje morgon har jag blivit väckt med en puss. Och sen ett långt morgonmys tillsammans, innan vi ska iväg och jobba.
Hon är totalt iskall på meddelanden/snapchat när vi inte ses, men helt fantastisk när vi väl träffas.
Ska tilläggas att jag redan fått träffa hennes bästa vän, syster och föräldrar.
Plus att jag gillar överraskningar, så jag har ständigt överraskat henne, med allt från blommor, till middag eller vin och bad.
Men nu till i söndags, då skriver hon att hon behöver ha lite utrymme. Vilket jag ger henne (så länge jag klarade det) levererade blommor tills hennes jobb på Tisdagen. (borde ha låtit bli)
Så nu till frågan, hur LÄNGE borde jag vänta på att försöka ta kontakt med henne igen, jag kan bokstavligen inte fokusera på någonting annat än henne (vilket drabbar mitt arbete oerhört mycket), Men jag är så rädd att jag kommer få ett väldigt jobbigt svar....
Snälla, hjälp mig med tips, synpunkter mm..