• truthseekerZ

vad skulle du vilja säga till ditt 6-åriga jag ?

kan du säga mig det.

• Svar på tråden vad skulle du vilja säga till ditt 6-åriga jag ?
  • Emy88

Att det är min mamma det är fel på, inte mig, och att jag en dag kommer slippa henne helt. Jag skulle även säga att jag inte ska ha så höga prestationskrav på mig själv, att jag duger ändå.

• truthseekerZ

härligt imponerande.

• FuckGoggleAskMe

Hörrö du, var inte så jäkla duktig och snäll hela tiden, prata mer om vad du vill och rätta dig inte så mycket efter andra. Det är ok att inte ta hänsyn till alla hela tiden. Det är ok att tjata om det du vill. Fast samtidigt, håll inte låda hela tiden och låt andra ta plats också. Och tona ner vissa saker, det kan uppfattas som skryt (du behöver inte berätta för alla att du kan lite italienska och några tyska ord). Och du, det är inte ok att sexåringar rättar grammatiska fel hos vuxna, skit i det, alla behöver inte vara perfekta. Skippa också det här med att rätta lärare när du blir äldre, det funkar inte bra. Strunta i din bror, inse att han är en skitstövel, lita inte på honom hela tiden. Och du, var inte så lat, be att dina föräldrar lär dig lite praktiska saker som att laga mat etc, det är bra att kunna senare. Jättebra att du kan diskutera politik, men vore även bra om du kunde städa ditt rum. Gör det nu! Men du, du är helt ok, puss!

Svar på tråden vad skulle du vilja säga till ditt 6-åriga jag ?