Nån mer med bim i slutet på november ?
Jag och min man planerar vårat 5 barn. Har bim den 19november :) skulle vara kul att följas !
Jag och min man planerar vårat 5 barn. Har bim den 19november :) skulle vara kul att följas !
Hej alla!
Vi planerar också 3 barnet. har två barn som är 4&5. Tog bort spiralen i oktober och har ingen större koll på ägglosningen, enligt appen ska ja ha mens 21/11?
Vet inte om de brukar va samma efter att man tagit bort spiralen, hade dock känningar på ägglossning i början av veckan, ont på vänstersida av nedredelen av magen osv. Blir spännande o se vart detta leder haha!
Hur går det för er allihopa?
Några tidiga symtom?
Vi väntar också på ägglossning. Jag har lite värk i magen så jag antar att det är ägglossningen jag börjat känna av. Spännande veckor framöver!
Förhoppningsvis är ÄL på G här också. Fick en blinkande gubbe på det digitala ÄL-testet imorse
Någon annan som kör med digitala ÄL-test?
Jag har BIM ca den 19-20:e nov :) Tredje försöket för mig och min sambo. Vi har inga barn sedan tidigare.
Jag hoppas bim är i slutet på november, tidigt missfall förra månaden men dä det var så tidigt och var mest som en riklig mens hoppas jag kroppen hoppar tillbaka direkt, isf bim 29-30:e November.
Min mens har också varierat nåt galet efter graviditet, allt från 50-30 dagar men de två senaste var 30 dagar så hoppas det hoppar tillbaks till det direkt nu.
Förhoppningsvis är ÄL på G här också. Fick en blinkande gubbe på det digitala ÄL-testet imorse
Någon annan som kör med digitala ÄL-test?
Ingenting före?
Jag var gravid i våras och då kände jag ingenting förrän samma dag som mensen skulle ha kommit. Försöker påminna mig om det nu då jag letar symtom varje dag. Man är ju inte klok!
Jag letar alltid symtom haha men som du skriver aldrig nått förens beräknad mens. Nu sist när jag fick missfall hade jag inte en tanke på att jag var gravid då vi inte planera det (har 4 barn idag så vi hade inte en tanke på en till) men satt i bilen dagen innan mens och kände en så sjuuuuuk trötthet så åkte och köpte ett test och jag var gravid
Jag letar alltid symtom haha men som du skriver aldrig nått förens beräknad mens. Nu sist när jag fick missfall hade jag inte en tanke på att jag var gravid då vi inte planera det (har 4 barn idag så vi hade inte en tanke på en till) men satt i bilen dagen innan mens och kände en så sjuuuuuk trötthet så åkte och köpte ett test och jag var gravid
Jag har BIM ca den 19-20:e nov :) Tredje försöket för mig och min sambo. Vi har inga barn sedan tidigare.
Jag gör med med dom testen och börjar bli galen :S
Har testat med blinkande gubbe i SJU dagar nu :( börjar tappa hoppet denna månad
Roligt! Då får vi hoppas att det blir tredje gången gillt för oss båda två! Jag har fått glad gubbe på CB:s ÄL-test igår kväll, imorse och nu vid fyratiden. Börjar också känna vad som snart lär mynna ut i lite ÄL-smärta. Frågan är ju bara när ägget faktiskt släpper? Vet inte vilken dag jag ska markera som "ägglossning" i min app. Idag eller imorgon (då jag garanterat inte har glad gubbe längre)?
Hur har det gått för er alla?
vi planerar också nr 3, bim 29/11...tog ut hormonspiral i oktober, så förväntar mig inget positivt nu egentligen men kan ändå inte låta bli att hoppas :)