Kan inte sluta tänka på det
Hej alla som kommer in på denna tråden.
Jag har en sån panikartad känsla i kroppen, det är nämligen den biologiska klockan som ringer så högt det bara går.
Jag har sen jag var yngre varit bestämd och vetat att jag vill ha barn i framtiden, nu är jag 22 år och jag kan inte sluta tänka på det, när jag vaknar tänker jag på det, när jag jobbar, när jag tränar, när jag ska sova..vad jag än gör så tänker jag på det och som grädden på moset så ser jag barn och gravida vart jag än går.
Har alltid haft mina perioder med sug för att bli mamma men denna gången verkar det inte släppa trots att det gått månader.
Min sambo och jag har bott tillsammans i ett och ett halvt år och har båda fasta jobb och tycker om barn, jag vet inte varför han backar hela tiden. Han är 5 år äldre och tycker mycket om barn, han har sagt flera gånger att han vill ha barn med mig men jag förstår inte varför man då ska vänta, det finns ingen "perfekt" tid att skaffa barn och det här med att vänta känns omöjligt.
Någon som har tips hur man släpper tankarna? Hur man slutar tjata om det då det är det enda jag vill göra med mitt liv..