• Anonym (Kille)

Behöver hjälp snabbt!!

Hej! Jag är en kille som har rökt cannabis runt 5 till 8 gånger mellan september och oktober. Men jag ska gö drog test här snart och jag undrar hur länge det kan sitta i för mig. Jag rökte senast för 12 dagar sen.

Men jag är en kille på 15 år,

väger runt 55 kg

och brukar träna.

Men det skulle vara jätte snällt om ni kunde svara fort

• Svar på tråden Behöver hjälp snabbt!!
  • Anonym (Yes)

Kommer vara positivt och det är BRA så du får hjälp att sluta med ditt missbruk!

• Anonym (Kille)

Är du säker på att det kommer va possetivt?? Men har läst runt lite också. Det står att jag kan va ren. Men e inte säker

• Anonym (Jo)

Det kommer nog va positivt. Varför och för vem behöver du göra drogtest? Och varför röker du om du inte kan stå för det? Bra iallafall så du får hjälp så tidigt. 15 år och röker cannabis redan? Snacka om att förstöra din framtid.

• Anonym (jepp)

Det kommer vara positivt.

• Anonym (Vatten)

Drick mycket vatten. Det finns en chans att provet blir svårare att avläsa som positivt då. Chansen är liten, men den finns. Då kanske du får göra om provet vid ett senare tillfälle.

• Anonym (Olika)

2-4 dygn vid sporadiskt bruk.

• Anonym (.)

Det är inget missbruk när man enbart brukar.
    Lär er detta någon gång !

Till Ts; Det behöver inte visa positivt om du har sprungit mycket och har lite fett på kroppen. Sen beror det ju också på om du rökte allting själv eller bara några bloss.

Men du är antagligen i riskzonen tyvärr.

• Anonym (Kille)

Asså jag har inte rökt allting själv. Ba gjort med kompisar

Men har endå tänkt sluta så

• Anonym (M)

Med största sannolikhet positivt.

• Anonym (.)
    Anonym (Kille) skrev 2018-10-25 15:39:02 följande:

Asså jag har inte rökt allting själv. Ba gjort med kompisar

Men har endå tänkt sluta så

Det spelar inte någon roll vad du har tänkt när du väl visar positivt på provet. 
    Ut och spring, ju mer fett du bränner ju större chans har du. Duscha, och drick mycket citronvatten fram tills dagen innan du ska lämna provet. Kissa innan provet också.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Kille) skrev 2018-10-25 11:20:21 följande:

Hej! Jag är en kille som har rökt cannabis runt 5 till 8 gånger mellan september och oktober. Men jag ska gö drog test här snart och jag undrar hur länge det kan sitta i för mig. Jag rökte senast för 12 dagar sen.

Men jag är en kille på 15 år,

väger runt 55 kg

och brukar träna.

Men det skulle vara jätte snällt om ni kunde svara fort

Jag har inte tagit hela. Bara några bloss
  • klyban
    Anonym (Yes) skrev 2018-10-25 11:24:04 följande:
    Kommer vara positivt och det är BRA så du får hjälp att sluta med ditt missbruk!
    Den risken finns, men ska nog säga att det troligaste är negativt test efter såpass lite och kort tid.
    Se är det omöjligt vara missbrukare efter så få ggr, om nu vi ska gå på medicinen.
    hur många meter var det?
Svar på tråden Behöver hjälp snabbt!!