• Anonym (Trist)

    Han nöjer sig med att runkas

    Min man är grymt duktig på att tillfredställa mig. Fingrar, tunga, leksaker. Ja allt utom hans kuk!

    Den vill han bara att jag ska runka en gång om dan typ sen är han nöjd. Ibland går han med på en avsugning oxå.

    Hur ska jag få honom att släppa loss lite?

    Jag vill bli påsatt!!!

  • Svar på tråden Han nöjer sig med att runkas
  • Anonym (Trist)
    Cbxen skrev 2018-10-16 17:05:46 följande:

    Hur kan man föredra att bli avrunkad istället för att tränga in i dig fattar jag inte hm? Känslan av att tränga in är ju så go och äggande. ???? du får helt enkelt binda fast honom på rygg i sängen och gränsla han och rida på som bara den ????


    Den tanken har slagit mig många ggr men han är listig..

    Dessutom är det just känslan av att bli påsatt hårt som jag saknar o hade önskat.
  • Anonym (AC)
    Anonym (Trist) skrev 2018-10-16 20:15:35 följande:
    Den tanken har slagit mig många ggr men han är listig..

    Dessutom är det just känslan av att bli påsatt hårt som jag saknar o hade önskat.
    Hur snabbt kommer han när du runkar?
  • Anonym (Trist)
    Anonym (AC) skrev 2018-10-16 20:23:45 följande:

    Hur snabbt kommer han när du runkar?


    Du är nyfiken! :D

    Runt 10-15min beroende på om jag retas eller inte
  • Anonym (.)
    Anonym (Trist) skrev 2018-10-16 20:15:35 följande:

    Den tanken har slagit mig många ggr men han är listig..

    Dessutom är det just känslan av att bli påsatt hårt som jag saknar o hade önskat.


    Har du flera gånger tänkt tanken att våldta din kille?????

    För i min värld så är det våldtäkt om en man binder fast en kvinna och har sex med henne (mot hennes vilja)....fast det kanske inte betraktas så om det är en kvinna som tvingar till sig sex från en man..

    .
  • Anonym (Trist)
    Anonym (.) skrev 2018-10-16 20:49:49 följande:

    Har du flera gånger tänkt tanken att våldta din kille?????

    För i min värld så är det våldtäkt om en man binder fast en kvinna och har sex med henne (mot hennes vilja)....fast det kanske inte betraktas så om det är en kvinna som tvingar till sig sex från en man..

    .


    Hahahaha naturligtvis inte. Försökte du vara rolig?
  • Anonym (AC)
    Anonym (Trist) skrev 2018-10-16 20:49:45 följande:
    Du är nyfiken! :D

    Runt 10-15min beroende på om jag retas eller inte
    Ja, är vetgirig. Hade kunnat komma på 30 sekunder. Om en utomstående hand fanns tillgänglig.
  • Anonym (.)

    Jo visst var det delvis en glimt i ögat med det inlägget

    ...för jag tror inte att du har en vilja att våldta din kille.....för då hade du nog inte startat tråden.

    Dock tycker jag det är intressant att det är helt ok att det skrivs så om din kille och att du skämtar vidare på samma bana.....men om jag skulle skämta om att binda fast min fru och stoppa in sätta på henne så är det inte så roligt....

  • Anonym (Prata)

    Du kanske ska prata med honom?
    Jag tror att det har alla chanser ge mera än vad du kan få ut av denna tråden.

  • Anonym (Prata)

    Jag tror att det finns mycket stor risk att han har prestationsångest.
    Det kan han ha utan att själv vara medveten om det.

    Läs på i detta ämne och ta själv reda på hur du kan hjälpa honom.
    Undvik att nämna prestationsångest för honom, för om han inte själv har tagit upp det så gör han förmodligen allt för att förneka och dölja det även inför sig själv.
    Då blir allt bara värre om du tar upp det.
    Om du intresserar dig och studerar ämnet har du alla chanser att hjälpa honom och du tar även ansvar för att allt ska bli mycket bättre också för dig.

    Männens prestationsångest är ett mycket intressant ämne. Det är väldigt vanligt att män har åtminstone någon typ och någon del prestationsångest.
    Att komma tillrätta med detta kan ge er båda så mycket. Och man kan faktiskt ha kul och härligt sex på vägen fram.

  • Anonym (Man 37)

    Jag och min tjej har rätt mycket smeksex. Jag älskar när hon runkar av mig, jag tycker det nästan är bättre än penetrerande sex. Hon styr mig med handen och bestämmer när jag får komma.

    När jag knullar henne, det händer ibland, då är det typ jag som bestämmer när jag kommer. Det är lite tråkigt kan jag tycka och mycket mer spännande när hon bestämmer. Ibland avslutar hon mig mycket snabbt och ibland retas hon och drar ut på det.

    Skulle hon säga att hon vill ha kuk så knullar jag henne såklart men jag avslutar henne normalt på samma sätt hon hon gör med mig, med händerna eller munnen.

    Jag förstår TS kille som gillar detta, inget konstigt tycker jag i allafall.

  • Anonym (??)

    VARFÖR sätter han inte på dig??
    Hur många män med stånd motstår en fitta liksom???
    Eller - lös problemet. -Knulla o sedan ... "fri lek" liksom

  • Anonym (Man 37)
    Anonym (??) skrev 2018-10-16 22:02:18 följande:

    VARFÖR sätter han inte på dig??

    Hur många män med stånd motstår en fitta liksom???

    Eller - lös problemet. -Knulla o sedan ... "fri lek" liksom


    Ganska ofta jag inte sätter på tjejen trots att jag har stånd och hon naken och villig.
  • Anonym (Hela tiden)
    Anonym (Trist) skrev 2018-10-16 15:45:49 följande:

    Min man är grymt duktig på att tillfredställa mig. Fingrar, tunga, leksaker. Ja allt utom hans kuk!

    Den vill han bara att jag ska runka en gång om dan typ sen är han nöjd. Ibland går han med på en avsugning oxå.

    Hur ska jag få honom att släppa loss lite?


    Är det så hela tiden. Blev du förvånad första gången det hände
  • Anonym (Älskar smeksex)
    Anonym (Man 37) skrev 2018-10-16 21:51:23 följande:

    Jag och min tjej har rätt mycket smeksex. Jag älskar när hon runkar av mig, jag tycker det nästan är bättre än penetrerande sex. Hon styr mig med handen och bestämmer när jag får komma.

    När jag knullar henne, det händer ibland, då är det typ jag som bestämmer när jag kommer. Det är lite tråkigt kan jag tycka och mycket mer spännande när hon bestämmer. Ibland avslutar hon mig mycket snabbt och ibland retas hon och drar ut på det.

    Skulle hon säga att hon vill ha kuk så knullar jag henne såklart men jag avslutar henne normalt på samma sätt hon hon gör med mig, med händerna eller munnen.

    Jag förstår TS kille som gillar detta, inget konstigt tycker jag i allafall.


    Jag håller helt med dig om detta. Det är så mycket mer upphetsande med smeksex där min fru styr mig med handen och bestämmer när jag får komma. Just den känslan att man inte kan påverka när det ska gå gör njutningen ännu högra för mig. Kanske egoistiskt tänkt men att jag bara få koncentrera mig på min njutning gör att denna typ av sex är underbar för mig

    Absolut så ?hjälper? jag min fru antingen med smeksex oxå eller penetration. Dock har vi penetrerande sex väldigt sällan. Min fru njuter även av att smeka sig själv när jag ser på och hjälper gärna mig efter hon fått orgasm
  • Anonym (City Park)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-10-16 16:08:30 följande:

    Låter konstigt, varför vill han inte ha penetrerande sex?

    Tittar han mycket på porr?


    Tycker han verkar vara omtänksam, och ingen dussinman. Alla andra män vill bara sätta på. Och så tänker han på henne, vill inte att hon ska känna obehag. Plus att det inte är Storken som kommer med bäbis.
Svar på tråden Han nöjer sig med att runkas