• Bergskristall

Mobilikonen på Facebook

På min gamla mobil har jag en ouppdaterad version av Facebook och swipar jag åt vänster kommer chatlistan fram där man ser aktiva personer m.m. En viss person har tidigare haft mobilikon vis sitt namn med en angivelse om när denne var senast aktiv men nu är alltid bara mobilikonen där, utan tidsangivelse. Vad har denna person förändrat föd att ta bort senast aktiv? Trycker man på personen så en chatruta på messenger kommer upp så ser man när personen senast var aktiv. Men inte i den där listan. Varför?

• Svar på tråden Mobilikonen på Facebook
  • Bergskristall

[quote=79106940][quote-nick]Anonym (L) skrev 2018-10-03 10:12:03 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag vet inte om det stämmer för jag läser att om man inaktiverar aktiv status så kommer det stå "1min" när man ÄR aktiv. Jag brukar själv inaktivera och då har jah kollat på min väns mobil hur det ser ut; ingen verlar ha kvar Facebook versionen som man kan swipa fram chatlistan så där vet jag inte hur jag ser ut för andra men klickar jag upp mig i messenger så står bara "messenger" där tidsangivelsen annars brukar stå. Så jag tror inte personen har inaktiverat aktiv status?? Han den kanske raderat appen på mobilen och går in vis webbläsare?

Svar på tråden Mobilikonen på Facebook