Hjälp
Hej!
Skulle gärna vilja ha svar från kvinnor som har egna erfarenheter!
För två månader sedan ville min fru separera och har nu flyttat!
Vi har två barn tillsammans som är 6 och 10 år. Ett av barnen har mycket energi och svårt att sitta still.
För fyra år sedan var hon på väg att flytta, hade skaffat lägenhet men ångrade sig samma dag som hon skulle skriva på. Jag och barnen blev otroligt lyckliga över att hon stannade. Nu har hon flyttat och hon säger att hon inte är lycklig och blivit en dålig mamma. Vi båda är i 40 års åldern.
Jag berättade att jag älskar henne och vill att vi hittar en lösning. Vi har levt tillsammans i 20 år. Hon är iskall mot mig, inga tårar eller tveksamheter för henne. Vi har ena barnet varannan vecka och ingen kommunikation. Hon har flyttat in i en lägenhet och vag har hört så är hon glad och lycklig. Ena barnet vill bo hos mig 70%. Inget hon reagerar på, svarade vår son ok.
Jag längtar efter henne och älskar henne och har det jobbigt! Känns som om jag lever i en mardröm! Förstår inte vad som har hänt och barnen mår inte bra.
Finns det något jag kan göra för att hennes känslor ska komma tillbaka? Hur fungerar kvinnan då hon agerar såhär. Säger inte att det är fel, förstår imte
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-09-26 11:43
Roger C