• intetnyttpåplusfronten

Hjälp jag ser ut som en lodis

Jag har googlat mig blå men hittar fan inget. Jag har alltid mörka skuggor under mina ögon, kan nån snälla länka mig till en bra sminkprodukt som jag inte minns vad det heter som är bra för sånt? Jag har en concealer men det hjälper inte riktigt, jag ser alltid ut som att jag inte sovit på en vecka.

HJÄLP!

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Svar på tråden Hjälp jag ser ut som en lodis
  • Heliena

Jag använder Eazy Cover All Mix från Make up store och har gjort i flera år! Absolut bästa concealern för mörka ringar enligt mig och otrolig dryg produkt. Kan lägga till att jag jobbar natt heltid, så ja, de lilablå ringarna jävlas med mig med, haha..

• intetnyttpåplusfronten
    Heilena skrev 2018-09-24 03:10:41 följande:

Jag använder Eazy Cover All Mix från Make up store och har gjort i flera år! Absolut bästa concealern för mörka ringar enligt mig och otrolig dryg produkt. Kan lägga till att jag jobbar natt heltid, så ja, de lilablå ringarna jävlas med mig med, haha..

Åh tack! Kan man bestlla hem det? Och hjälper det verkligen? Jag se fan ut som en trött lodis jämt :O
  • Heliena
    intetnyttpåplusfronten skrev 2018-09-24 03:20:35 följande:

Åh tack! Kan man bestlla hem det? Och hjälper det verkligen? Jag se fan ut som en trött lodis jämt :O

Finns på Kicks hemsida om du inte vågar dig iväg till Make Up Store! Jag tycker den hjälper otroligt bra och jag kommer aldrig klara mig utan, haha.. Glöm inte fixera med transparent (eller färgat om du vill ha mer täckning) puder efter bara! Den är krämigare än flytande concealers och kan lägga sig i linjer annars. Men med puder upplever inte jag några problem! :)
  • intetnyttpåplusfronten
    Heilena skrev 2018-09-24 03:27:52 följande:
    Finns på Kicks hemsida om du inte vågar dig iväg till Make Up Store! Jag tycker den hjälper otroligt bra och jag kommer aldrig klara mig utan, haha.. Glöm inte fixera med transparent (eller färgat om du vill ha mer täckning) puder efter bara! Den är krämigare än flytande concealers och kan lägga sig i linjer annars. Men med puder upplever inte jag några problem! :)
    Ahh hjälp! Vilket puder?? Jag har helt kört på there lindgren för jag har verkligen ingen koll haha
  • Heliena

Haha åh, är ju olika vad som funkar för en, men jag använder först concealern och sen tar jag en puderborste och pudrar på Isadoras Velvet Touch Compact Powder i färgen 10 Sheer Transparent.. Bara för att den är billig, men även väldigt bra! Hoppas du hittar nåt som passar i denna djungel, haha..

Svar på tråden Hjälp jag ser ut som en lodis