• twizlers

BIM 21/9

Har sedan 10 månader försökt bli gravida utan framgång. Nu har jag bim 21/9, kanske är det några som också försöker och vill följas åt?

Har denna månad haft en ev nidblödning, dock högst osäkert då den kom bara 3 dagar efter ägglossning. Men det ökar ju hoppet till max om en graviditet, samtidigt som oron ökar då jag tänker att om ägget nu fäst så tidigt kanske det satte sig i äggledaren (=utomkveds). Jag resonerar i de mest konstiga banorna då min längtan är så stor. Har nu 6 dagar till bim, men ska inte testa förrän bim om inte mensen kommer, har redan lagt alldeles för mycket pengar på ägglossningstest och graviditetstest. 

Om det finns intresse så bloggar jag om mina upplevelser kring detta på nouw.com/lillafyran.

När har ni bim? Nån som vill följas åt?

• Svar på tråden BIM 21/9
  • Anonymlängtar

Hej, längtar också efter en liten, har försökt i lite mer än 3,5 år och två missfall i bagaget. Har bim 19/9 Men tror inte de tog sig denna månad :(

Hoppas verkligen det tagit sig för dig denna månad :D

Följs gärna åt i denna resa efter en liten bäbis:)

• twizlers

Har ni fått nån hjälp under den tiden ni försökt, typ ivf?
    Har ni några barn sen innan? 

Jag har funderat kring detta men enligt reglerna för ivf är mitt bmi för högt och jag vet att det är väldigt lång kö för ivf i vårt län...

Håller tummarna att det blir plus på stickan för oss båda denna månad.

• Anonymlängtar
    twizlers skrev 2018-09-15 20:07:15 följande:

Har ni fått nån hjälp under den tiden ni försökt, typ ivf?

Har ni några barn sen innan? 

Jag har funderat kring detta men enligt reglerna för ivf är mitt bmi för högt och jag vet att det är väldigt lång kö för ivf i vårt län...

Håller tummarna att det blir plus på stickan för oss båda denna månad.

Vi började en utredning men när vi skulle få komma tillbaka så plussade vi så nu får vi komma tillbaka i december om inget hänt innan dess eller vi får ett missfall till innan dess, då kommer vi få göra en grundligare undersökning sen prata om ivf.

Vet inte riktigt hur ivf och sånt går till utan de skulle vi få information om då

Vi har inga barn sedan tidigare och vi båda är 25 så dom ville att vi skulle prata om ivf när vi skulle på förra mötet innan vi plussade
Svar på tråden BIM 21/9