Inget duger.
Hej.
Jag är inte bra på matlagning, tycker inte det är kul alls, men försöker i alla fall ????. Mitt problem är att min sambo klagar jämnt på maten, Det smakar inget, inte tillräckligt stekt, för torrt eller vad det nu är. Det blir ju aldrig bra hur man än gör. Har sagt att han får väl göra maten då men det gör han inte, händer någon gång i bland. Försöker med allt men inte roligt när man får höra att det inte går att äta mm. Som idag så hade jag tagit fram köttfärs och gjort iordning blandning för ströbröd till köttbullar/ pannbiff och ställt i kylen så de skulle dra åt sig i flera timmar för det ska det vara enligt honom. Jag skulle komma hem senare från jobbet så han skulle hämta sonen från fritis och då fick han göra maten. Han gjorde pannbiff. När vi ätit sa han att visst var det skillnad att det smakar bättre än när jag steker dom, att han gjorde tjockare och och att de inte är torrstekta. Blir så trött på att alltid höra hur fel jag gör hela tiden. Vad ska jag göra? Någon som kan komma med nåt förslag. Matlagningen är mitt värsta mardröm. Att komma på vad man ska äta varje dag som ska duga.
Carina