• apan123

Målgruppsrelatering

2017 hade vi den 3e och värsta terrorattacken i Sveriges historia, 5 människor miste livet och däribland ett 11årigt barn. Flera skadades svårt och många har men för livet.

Attacken skedde genom att en man stal en lastbil och körde över människor på Stockholms största gågata, Drottninggatan.

Regeringens svar: SKAPA FLER GÅGATOR I STOCKHOLM, där man obehindrat kan få upp hastigheten på lastbilar och köra över kvinnor och barn.

Där har ni MÅLGRUPPSRELATERING!

Byt regering 2018!

• Svar på tråden Målgruppsrelatering
  • qfnafnjf

Det intressanta var att jag en dag innan det skedde skrev på internet i affekt att någon borde göra något liknande.

Är det rimligt att känna sig skyldig? På ett sätt kanske. Men jag ser snarare kanalerna som gjorde att det skedde som de verkliga terroristerna och inte heller Akilov själv. Det var på ett vis ett beställningsjobb.

• mongu

Ja men folk som röstar på dem väljer sin väg.? Synd bara att oskyldiga barn dör för idioters ideologier.

• Anonym (Mona)

Ja hela Stockholm är numera gågator, jag kommer aldrig mer känna mig trygg på en gågata. Kommer aldrig mer gå på Drottninggatan. Tänk på att vi haft 2 terrorattacker där!!. Sammanlagt 6 offer.

Är rädd för Stockholm nu. Med tullar och terroister så finns det inget skäl att åka in. Jag får hålla mig inne som den kvinna jag är, men det är väl vad de ville.

• qfnafnjf

Tror att du helt enkelt värderar livet för högt. Det är liksom lite den lärdomen man ska dra misstänker jag.

I övrigt, vad sjutton är poängen med Stockholm? Det är en absolut skithåla för allt möjligt drägg. Det blir alltid råttbon i större städer.

• Anonym (Mona)

Ja det vore ju trevligt om Sveriges huvudstad var en plats man som svensk vill besöka, inte fly ifrån som beirut

• Aniiee

Eller kanske ska man lära lastbilschaffisar att ha uppsikt över sina fordon, dra ut nyckeln och låsa dörren när de lastar av eller käkar lunch. Sätta upp fler elektroniska stoppstolpar på gågatorna som inte aktiveras om fordon körs fortare än gångtakt.

Men det är klart, jag är ju en cynisk och elak jävel......

Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
Svar på tråden Målgruppsrelatering