• vestliii

Fattar inte mina äl test

Hej!

Jag är nybörjare på detta och ska ner till DK och underminera mig så håller på med äl test nu. Men jag är beräknad äl idag egentligen men får inga plus, sen hade jag ett starkare streck den 4e men ändå inte pos och efter det har strecken blivit jätte svaga. Tagit grav test så är inte gravid redan heller..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-09-06 11:35
    Inseminera ska det ju stå..,

• Svar på tråden Fattar inte mina äl test
  • vestliii

Nej som jag skrev så vet jag det.. Men förstår inte varför strecket blir svagare..

• Lindsey77

Ser man en höjning på ÄLtest skulle jag komplettera med digitalt. Det mäter två av hormonen. Jag fick inte fullt utslag på teststicka, när jag i samma kiss fick fast glad gubbe på digitalt. Alltså hade jag ÄL fast det inte gav fullt utslag på ältest (sticka).

Digitalt är mer pålitligt. Fick fullt utslag på ÄL sticka dagen före mens, och rund ring på digitalt. Vilket stämde eftersom mensen kom. Testar lite slumpmässigt ibland då min cykel är opålitlig.

• vestliii
    Lindsey77 skrev 2018-09-06 14:12:54 följande:

Ser man en höjning på ÄLtest skulle jag komplettera med digitalt. Det mäter två av hormonen. Jag fick inte fullt utslag på teststicka, när jag i samma kiss fick fast glad gubbe på digitalt. Alltså hade jag ÄL fast det inte gav fullt utslag på ältest (sticka).

Digitalt är mer pålitligt. Fick fullt utslag på ÄL sticka dagen före mens, och rund ring på digitalt. Vilket stämde eftersom mensen kom. Testar lite slumpmässigt ibland då min cykel är opålitlig.

Kombinerar de båda men ingen glad gubbe ännu heller tyvärr..
Svar på tråden Fattar inte mina äl test