Tänk om man visste vilka män som också vill
På Badoo får jag många gilla från andra män. Och ute känns det ibland som män kollar in mig. Man ser ju en del man inte skulle ha nåt emot Synd man inte vet vilka man eventuellt skulle kunna ragga upp
På Badoo får jag många gilla från andra män. Och ute känns det ibland som män kollar in mig. Man ser ju en del man inte skulle ha nåt emot Synd man inte vet vilka man eventuellt skulle kunna ragga upp
Undvik den. Massa perversa sodomiter och admins m.fl. inflytelserika är kända pedofiler vilket ledningen på sajten försöker dölja.
Synd att du inte vågar bete dig som en man och ragga på allt som verkar intressant för du styrs and sociala könsnormer. Så mycket för feminism va?
Det finns en del trådar på nätet om det ja. det är en form av acceptans för övergrepp återigen. Men det verkar generellt vara något som genomsyrar samhället.
Qruiser har mycket trevligt folk. En del rötägg också, precis som detta forum har...
Jag har varit där i många år, och lärt mig hur man ska sålla... börjar få lite mer förståelse för hur jobbigt många kvinnor har på dejtingsiter.
Irl skulle det mycket till innan jag agerar, om man inte är i rn gaymiljö. Det är lite att be om att få spö, om man råkar stöta på fel man. Tyvärr tar många män det inte som en komplimang.
TS skriver "andra män" i sin trådstart så jag förmodar att han är gay.
Inte gay, bisexuell.
Det absolut enklaste sättet är ju om du skickar ett meddelande?
Varför är det bara killar som gör det?
Qruiser har mycket trevligt folk. En del rötägg också, precis som detta forum har...
Jag har varit där i många år, och lärt mig hur man ska sålla... börjar få lite mer förståelse för hur jobbigt många kvinnor har på dejtingsiter.
Irl skulle det mycket till innan jag agerar, om man inte är i rn gaymiljö. Det är lite att be om att få spö, om man råkar stöta på fel man. Tyvärr tar många män det inte som en komplimang.
Förmodligen för att alla män inte uppskattar att bli uppraggade av andra män?