• Anonym (ooh)

Tänk om man visste vilka män som också vill

På Badoo får jag många gilla från andra män. Och ute känns det ibland som män kollar in mig. Man ser ju en del man inte skulle ha nåt emot Flört Synd man inte vet vilka man eventuellt skulle kunna ragga upp Drömmer

• Svar på tråden Tänk om man visste vilka män som också vill
  • Anonym (SD 2018)
    qfnafnjf skrev 2018-09-05 15:40:09 följande:

Undvik den. Massa perversa sodomiter och admins m.fl. inflytelserika är kända pedofiler vilket ledningen på sajten försöker dölja.

Du menar att det är väl känt inom kretsen?

#förändringpåriktigt
  • Anonym (ehm)
    qfnafnjf skrev 2018-09-05 13:36:06 följande:

Synd att du inte vågar bete dig som en man och ragga på allt som verkar intressant för du styrs and sociala könsnormer. Så mycket för feminism va?

TS skriver "andra män" i sin trådstart så jag förmodar att han är gay.
  • Anonym (ehm)
    Cunnilingus18 skrev 2018-09-06 21:52:34 följande:
    Varför skulle du inte kunna flirta med män bara så där, du har väl inget att förlora för det? Ta för dig av livet istället och försök få det du vill ha :)
    Förmodligen för att alla män inte uppskattar att bli uppraggade av andra män?
  • qfnafnjf
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-06 22:05:53 följande:
    Du menar att det är väl känt inom kretsen?

#förändringpåriktigt
    Det finns en del trådar på nätet om det ja. det är en form av acceptans för övergrepp återigen. Men det verkar generellt vara något som genomsyrar samhället.
  • Anonym (SD 2018)
    qfnafnjf skrev 2018-09-06 22:29:29 följande:

Det finns en del trådar på nätet om det ja. det är en form av acceptans för övergrepp återigen. Men det verkar generellt vara något som genomsyrar samhället.

Dessvärre är det så ja. Fruktansvärt! Och med tanke på den nolltolerans av förtryck som HBTQ-rörelsen propagerar är det konstigt.

#förändringpåriktigt
  • Anonym (..)

Qruiser har mycket trevligt folk. En del rötägg också, precis som detta forum har...

Jag har varit där i många år, och lärt mig hur man ska sålla... börjar få lite mer förståelse för hur jobbigt många kvinnor har på dejtingsiter.

Irl skulle det mycket till innan jag agerar, om man inte är i rn gaymiljö. Det är lite att be om att få spö, om man råkar stöta på fel man. Tyvärr tar många män det inte som en komplimang.

• qfnafnjf
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-06 22:34:52 följande:
    Dessvärre är det så ja. Fruktansvärt! Och med tanke på den nolltolerans av förtryck som HBTQ-rörelsen propagerar är det konstigt.

#förändringpåriktigt
    Nä. Mig gör det inget för jag bryr mig inte ändå. Detta ter sig mer som ett barn som testar gränserna för hur mycket det kan förtrycka.

Men vad mig anbelangar så har det faktiskt inte förtryckt något speciellt som är kännbart eller som är värt att bry sig om. Det lönar sig att vara nihilist. Tids nog kanske det tröttnar på att inte få responsen eller kontakten det kan tycka att det är värd.
  • Cunnilingus18
    Anonym (ehm) skrev 2018-09-06 22:11:51 följande:

TS skriver "andra män" i sin trådstart så jag förmodar att han är gay.

Ja men då får ju han skriva att han är en kille då, går ju inte veta! Men isåfall förstår jag att det kan vara lite svårare.
  • Anonym (ehm)
    Cunnilingus18 skrev 2018-09-07 08:21:42 följande:
    Ja men då får ju han skriva att han är en kille då, går ju inte veta! Men isåfall förstår jag att det kan vara lite svårare.
    Jo det kunde han iof gjort, men å andra sidan så ligger ju tråden under homo/bi/trans.... Flört
  • Anonym (ooh)

Inte gay, bisexuell.

• Anonym (H)
    Anonym (ehm) skrev 2018-09-06 22:13:51 följande:
    Tror jag med
  • Anonym (Tänk om....)
    Anonym (ooh) skrev 2018-09-05 09:20:15 följande:

På Badoo får jag många gilla från andra män. Och ute känns det ibland som män kollar in mig. Man ser ju en del man inte skulle ha nåt emot Flört Synd man inte vet vilka man eventuellt skulle kunna ragga upp Drömmer

Ja, du. Tänk om man hade tre möjligheter på år att kunna läsa den andres tankar. Om jag fick veta att just hon jag lagt märke till vill ligga med mig.

Hade varit värt några kronor.
  • Robert 832

Det absolut enklaste sättet är ju om du skickar ett meddelande?

Varför är det bara killar som gör det?

• Anonym (Bi killen)
    Anonym (..) skrev 2018-09-06 22:50:56 följande:

Qruiser har mycket trevligt folk. En del rötägg också, precis som detta forum har...

Jag har varit där i många år, och lärt mig hur man ska sålla... börjar få lite mer förståelse för hur jobbigt många kvinnor har på dejtingsiter.

Irl skulle det mycket till innan jag agerar, om man inte är i rn gaymiljö. Det är lite att be om att få spö, om man råkar stöta på fel man. Tyvärr tar många män det inte som en komplimang.

Jag tycker det är en bra sida,jag själv har träffat många trevliga personer där,men som sagt så finns det också dom som bara spelar ett spel.
  • Anonym (ooh)
    Ja, och bor i liten stad, vill inte det ska bli massa rykten och skitsnack. Man önskar det vore uppmuntrat på samma sätt som för tjejer. Men de flesta tycker det är en svaghet om killar tänder på killar. Och många tjejer tycker det är avtändande, omanligt.
  • villbusa

Vi uppskattar väl inte att bli raggade på av vilka människor som helst överhuvud taget. Men vad är problemet? Det är väl bara att visa ointresse.

Blev raggad på av annan man på gym en gång. Ganska aggressivt med förslag om övningar hemma i hans kök. Avspisade honom... men inget som störde mig... blev mest full i skratt. Brukar säga till kvinnor att vara rakt på sak o säga som det är till trögbollar som mig... som inte läser diffusa signaler eller gillar spel. Detsamma borde väl gälla gay o bi folk oxå. Det går ju att tacka nej oavsett vem som raggar..
  • Anonym (ehm)
    Anonym (ooh) skrev 2018-09-05 09:20:15 följande:

Med tanke på meetoo och de nya lagen om samtycke så får du nog vänja dig vid att det blir du som får ta redan på vad män vill, ragga upp dem och sen förklara för dem vad du vill ha gjort i sängen ett steg åt gången, helst med skriftligt godkännande av dig och minst två vittnen.
Svar på tråden Tänk om man visste vilka män som också vill