Jag har inget att se fram emot resten av mitt liv
Usch, jag har vadat ner mig i sån jäkla svacka just nu, och det känns som om att jag självmant inte kan kravla mig ur den.
Jag är ett par år från att fylla 30 och antar att jag borde ha någon slags plan för framtiden, men den finns inte. Jag har läst massvis av liknande trådar på FL, men de skiljer sig mot min situation.
Jag har uppnått det jag ville, och nu vet jag liksom inte varför jag ska fortsätta?
Jag har vetat hela livet att jag inte vill ha barn. Familjeliv får mig att rysa rent fysiskt. Istället ville jag satsa på karriären. Vilket jag gjort, och nu på något mirakulöst vis har jag ett jobb med en bra bit över 100k i månaden och har massa företag som sliter i mig att börja jobba för dem.
Jag har en partner som är the one. På alla sätt och vis. Och även vänner som jag vill behålla resten av livet.
Så vad fan gör jag nu? Att gå upp på morgonen är inget problem, jag älskar mitt jobb, men det är liksom den långsiktiga planen. Även om min vardag är härlig så ger det mig totala panikkänslor att inte ha någon framtidsplan. Och varje gång jag försöker styra upp en sådan låser det sig, eftersom
Jag har karriären som var mitt mål.
Jag har min drömpartner.
Jag vill inte ha barn.
Jag drömmer inte om att resa jorden runt, jag reser redan i jobbet så bara tanken på Arlanda och andra flygplatser gör mig trött.
Vafan gör jag nu? Vad kan man kämpa för?