• Anonym (kreti och pleti)

Är det här BDSM? (brottningssex)

Ett par jag känner har berättat om en ganska underlig sorts förspel de har. De oljar in sig och brottas, nakna. Han är starkare och större än henne men hon har tränat brottning och judo så tydligen är matcherna ganska jämna, de vinner ungefär varannan gång. Sedan har de sex. Han verkar vara lite försiktigare än henne då hon sällan/aldrig har några blåmärken, men han har ofta blåmärken. Inga stora blaffor men ett par stycken små. Kanske får han bara lättare blåmärken än henne och de är lika hårdhänta bägge två, det vet jag inte. Bra motion verkar det vara för de är väldigt snygga i kroppen bägge två, eller så beror detta på annan träning de kör på gymmet.

Men iallafall. Jag undrar om den här typen av sex är en form av BDSM? Det är ju ingen som är den dominante parten  från start utan de brottas om dominans.

• Svar på tråden Är det här BDSM? (brottningssex)
  • HasseA

Jag tycker nog det är rätt tveksamt att det skulle kunna ses som BDSM.
    Bondage & Disciplin: näe.
    Dominans & Submission (underkastelse): näe, det kan man väl inte riktigt säga?
    Sadism & Masochism: det tycker jag väl inte.

Varför undrar du alls?

• Anonym (kreti och pleti)
    HasseA skrev 2018-08-17 09:10:45 följande:

Jag tycker nog det är rätt tveksamt att det skulle kunna ses som BDSM.
    Bondage & Disciplin: näe.
    Dominans & Submission (underkastelse): näe, det kan man väl inte riktigt säga?
    Sadism & Masochism: det tycker jag väl inte.

Varför undrar du alls?

Jag undrar mest för att det är så udda. Som nån slags frivillig relationsvåld? Visst de slåss inte, men brottas gör de. Brottas nakna. Jag vill få in beteendet i en genre eller vad man säger. Eller så kanske de startat en egen genre? Sexuell brottning? Sexualbrott? :D
  • HasseA
    Anonym (kreti och pleti) skrev 2018-08-19 15:34:11 följande:
    Jag undrar mest för att det är så udda. Som nån slags frivillig relationsvåld? Visst de slåss inte, men brottas gör de. Brottas nakna. Jag vill få in beteendet i en genre eller vad man säger. Eller så kanske de startat en egen genre? Sexuell brottning? Sexualbrott? :D

Ja, lite udda, men det ökar pulsen, de får säkert ett adrenalinpåslag, och att vara inoljade och gnidas mot varandra är ju häftigt i sig - så det har säkert bra sex efteråt.

BDSM är ju ett så vitt begrepp, så det kanske går att få in någonstans, om det hela på slutet leder till någon sorts underkastelse - men lite krystat känns det ändå. De har nog en egen genre.
  • redstripe

Evolved fight på p0rngub tex brottas personer. Och vinnaren får sätt på förloraren. dock utan olja. men bra fråga, vad man ska sortera det under.
    Det kanske är skit kul. Kan tänka mig att en del damer verkligen tar i, medans herrarna håller emot och inte går till Max.

Svar på tråden Är det här BDSM? (brottningssex)