• skaunepar

Hotwife-fantasier och upplevelser

Nyfiken på att dels diskutera ämnet här med er kvinnor som precis som mig fantiserar om att vara med en annan man och dessutom har förmånen att era män är med på det hela och kanske faktiskt är den som väckt tankarna hos er och uppmuntrar dig att skaffa en älskare. Var totalt nekande till att kunna föreställa mig något liknande när min man berättade om sina fantasier för mig första gången för en evighet sedan för att med åren kommit att bli helt vansinnigt kåt på tanken att få utforska andra män (faktiskt  till och med att framför min man ta för mig av en mycket större)

Hur går man vidare härifrån, och borde man verkligen göra det?

• Svar på tråden Hotwife-fantasier och upplevelser
  • Sexlicens

Hej.

Jag är i o f s av det manliga släktet men vet vad du menar.

Min fru är s k hotwife och får ha sex med andra män vilket tänder oss båda.

Mycket känslor i början men med tryggheten blir det bara bättre.

Har varit och är en kick för oss i alla fall.

• Anonym (Reodål)

Jag och tjejen har detta som mål.

Vi är dock inte pur gammla så det tynger oss något.

• Pussan

Det tråkiga svaret är att ni två är de enda människor i världen som kan bedöma om du bör göra det. Du kan inte få råd av andra för vi reagerar alla olika i såna här situationer. Men visst finns de killar som tänder oerhört på att se sin tjej/fru/flickvän njuta och bara vara åskådare.
    Hos oss är det the other way around, Lover fick från fösta gången vi sågs besked om att jag hade/har andra och att jag inte tänker ändra på det. Men detta bara triggade honom, och vi har ett väldigt bra sexliv som vi båda kryddar med andra partners (jag oftare än han). Kan du och ni hitta dit så kan jag bara gratulera er

• Robert 832

Det blir en allt vanligare fantasi. Det finns känslomässiga och praktiska fördelar beroende på hur man är funtad som människa.

Är man nyfiken och lusten verkar ömsesidig tycker jag att man ska prova det och vara beredd på samtidigt att det i början kan kännas väldigt ovant och jobbigt. Det blir enklare med tiden och riktigt hett när osäkerheten försvinner.

• Ztiff2
    Anonym (Man) skrev 2024-10-25 21:07:11 följande:

Puffar

Anonym (Man) skrev 2024-10-25 21:07:11 följande:

Puffar

Vad vill du veta? Lång erfarenhet med att få sin tjej intresserad att ligga med andra, hjälpt flera
  • Anonym (Man40+)
    skaunepar skrev 2018-08-07 23:24:21 följande:
    Hotwife-fantasier och upplevelser

Nyfiken på att dels diskutera ämnet här med er kvinnor som precis som mig fantiserar om att vara med en annan man och dessutom har förmånen att era män är med på det hela och kanske faktiskt är den som väckt tankarna hos er och uppmuntrar dig att skaffa en älskare. Var totalt nekande till att kunna föreställa mig något liknande när min man berättade om sina fantasier för mig första gången för en evighet sedan för att med åren kommit att bli helt vansinnigt kåt på tanken att få utforska andra män (faktiskt  till och med att framför min man ta för mig av en mycket större)

Hur går man vidare härifrån, och borde man verkligen göra det?

Är inte heller kvinna men känner igen mig på frågeställningen. Jag har nog väckt en tanke hos min sambo efter en del diskussioner kring mina och hennes fantasier. Jag brukar uppmuntra och påminna om att hon har fritt fram att ligga med andra så långe hon berättar för mig. Ibland när hon åker på jobbresor kan hon få i uppdrag att titta ut någon som hon skulle kunna ligga med. Sist berättade hon att det var en av föreläsarna som hon tänkt tanken att hon skulle vilja ligga med och hade fantiserat om på kvällen - helt enligt uppdraget. 

Vet inte vad jag ville ha sagt med detta annat än att jag gärna följer tråden och hoppas fler tjejer diskuterar ämnet.
Svar på tråden Hotwife-fantasier och upplevelser